BUNGYJUMP! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu BUNGYJUMP! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

BUNGYJUMP!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Februari 2011 | Australië, Cairns

Ja niet verwacht dat ik dat nog zou doen! Maar we hadden dus staff party vandaag. En als verrassing gingen we met z'n allen bungyjumpen en een jungle swing doen! Nou vet eng natuurlijk!

Eerst zijn we de jungle swing gaan doen. Kevin en ik gingen samen! Was wel heel cool. Even een voorproefje op de bungyjump! En daarna was het dus tijd voor de bungyjump! Oeh wat eng. Het is maar goed dat ik er van tevoren niet teveel bij heb nagedacht, maar toen ik daar eenmaal boven stond werd het toch wel even heeeel spannend. Nou ik ging maar gelijk als eerste, was ik er vanaf haha. Dus klaargemaakt en toen moest je dus op de rand gaan staan. Nou dat voelt zo onmenselijk gewoon. Dat je op een rand van een afgrond staat. En je er zelf in moet duiken, maar voor je gevoel wil je je ergens aan vasthouden en niet duiken haha. Gelukkig toch gedaan en het was wel super! Maar ook super eng!

Daarna nog wat gaan eten met z'n allen en dat was deze dag alweer! Maar wel super leuk dus.

Voor de rest niet veel meer beleefd. Maar ik had er ook net een ander verhaaltje op gezet, maar dit moest natuurlijk ook even verteld worden!

• 09 Februari 2011 - 08:09

Nathalie V:

Wauw, dat klinkt geweldig Sanne! Leuk dat je het hebt gedaan, zo'n kans krijg, of neem je natuurlijk niet zo vaak. Super stoer van je!!

xx Nathalie (uit Menorca ;))

• 09 Februari 2011 - 09:55

Mams:

WOWWWWWWWWWW!
    Jullie durven! Maar ben dit X niet jaloers, haha!:D
    DIKKE KUZZZZZZZZZZZZZZ

• 09 Februari 2011 - 11:21

~Monica Knol:

Wauw!! Wat een kanjers zijn jullie ,dat jullie dit durven.

Veel plezierr nog!

groet Monica Knol

• 09 Februari 2011 - 16:03

Gerja:

Wat fijn om weer even wat leuks te hebben na al jullie spannende belevenissen. Al is het wel weer een hele uitdaging geweest, wat een hoogte... Ik heb wel erg veel aan je gedacht hoor, de berichten in de krant en op het journaal waren zo spannend! Maar terugkijkend wel weer heel heel avontuur.

• 09 Februari 2011 - 16:21

Klari:

hey harstikke stoer hoor!!!!

• 11 Februari 2011 - 10:11

Alex:

Hey Sanne,

Van welke hoogte sprong je? Haha. Wel heel cool.

Mooie fotos trouwens

xx Alex

• 19 Februari 2011 - 18:47

Marjan Koen:

Wat knap dat je dat deed, dat zal een
    leuke gewaarwording zijn.
    Liefs van de hele familie.