Oost, West, Bovensmilde blijft the best! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Oost, West, Bovensmilde blijft the best! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Oost, West, Bovensmilde blijft the best!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 April 2011 | Australië, Sydney

En toen zat de hele reis er alweer bijna op! Is zo snel gegaan allemaal! Zo zit je in het vliegtuig onderweg naar Australië en weet je nog dat we voor het eerst gewoon in Sydney liepen! En zo is het weer voorbij en ga je bijna terug en is Sydney al heel gewoon voor ons en weten onze weg al.

Ik zal nog even vertellen over vanaf het vorige verhaaltje waar we in Melbourne verbleven bij Jimmy en zijn ouders. Hier zijn we in totaal anderhalve week geweest. Ook heb ik er in deze tijd een neefje bij gekregen!:D

We hebben nog met Jimmy de Great Ocean Road gedaan! Eindelijk maar toch! haha. We zijn een weekendje heengegaan. De eerste dag zijn we naar Ballarat gegaan, dit was een 18 eeuws stadje en was van alles te zien! Was wel cool! Toen zijn we door gereden naar de Ocean Road. Hier de 12 apostles gezien, de must see van de Ocean Road. En tegen de avond kwamen we mooi aan in Apollo Bay. Maar we hadden gisternacht nog een hostel geboekt voor deze nacht. Maar konden alle 3 niet eens meer op de naam komen haha. Nou heel handig dus gekeken op internet en toen was het Apollo Bay hostel. Maar je had 2 dingen. Dus wij proberen bij de eerste. Kwamen we aan in het leek wel een woonkamer en iedereen ons mooi aankijken, Ja we hebben hier een reservering. Nee hoor zei die man die er werkte. Okay dan niet haha. Dus maar naar de volgende. Nou gelukkig was dat wel de goede. Hier dus lekker gaan slapen en de volgende ochtend konden we weer mooi verder. En zagen we de echte Ocean Road. Was een prachtig stuk! Lekker rustig aangedaan en nog in de verschillende dorpjes gekeken.

De rest van de week zijn we ook nog verbleven in Melbourne, Hebben niet super veel meer gedaan. Zijn nog uit eten geweest met zijn ouders en beetje de stad ingeweest, ook nog een ritje gemaakt door de Yarra Vallei. Met allerlei wijngaarden.

Vorige week vrijdag zijn we met de trein en bus naar Bathurst gegaan! Weer terug naar Poppo en Dia. Daar nog een weekje relaxt en verhalen vertelt! Ook nog donderdag naar de Blue Mountains gegaan. Ook eindelijk maar toch! Waren er al 2 keer geweest, maar het mocht elke keer niet baten. Omdat het in de bergen is is het daar vaak mistig. En de vorige keer dat we daar waren konden we niet meer zien dan elkaar nog net. Zown dikke mist! Maar donderdag hadden we een super dag uitgezocht! De zon scheen daar zelfs! Das wel heel speciaal! Dus konden alles mooi zien en op de foto zetten! De foto's komen dus thuis er nog op! Want met al die virussen hier in de computers gaan we niets meer inpluggen!

Afgelopen zondag zijn we dus we richting Sydney gegaan. Hier blijven we nu dus nog een paar dagen. Gister hebben we de Sydney Aquarium gedaan en de Sydney Tower. En dan gaan we nog vandaag naar Ocean World. We willen morgen nog naar het Olympic Park. Morgen gaan Kevin en ik nog uit eten en uit! Onze laatste avond! En vanavond gaan we nog met onze collega's van de Party Bus afspreken! Die zijn hier ook in Sydney!

En overmorgen gaan we dus alweer weg hier! We vliegen om 4 uur en ik kom dus vrijdag aan om 12 uur in Düsseldorf! En dan zit onze prachtige avontuur er alweer op!
Maar we hebben het super geweldig gehad en een hele ervaring er weer bij!

• 12 April 2011 - 06:38

Els:

Lieve Sanne,

Heerlijk al je verhalen, heb genoten keer op keer.
    Fijn dat je weer thuis komt, we missen je hier allemaal.

Doe voorzichtig en een hele goede terug reis.

Heel veel liefs en tot snel.

Els XXXXXXXXXXXXXXxxx

• 12 April 2011 - 06:46

Monica Knol:

Dag Sanne en Kevin,

Geniet nog van jullie laatste paar dagen en ik wil jullie alvast een hele goede terugreis wensen.

Dank voor al jullie prachtige reisverhalen. Ik heb ervan genoten!

groet Monica Knol

• 12 April 2011 - 07:02

Tessa:

Fijne reis!! xx

• 12 April 2011 - 12:05

Lieve Lieve Sanne,

Ik w8 hier met SMART op je!
    Vind het ontzettend fijn als je weer thuis bent! Wat zullen we kletsen als je er weer bent :D
    Dat heb ik ECHT gemist!
    Gelukkig had ik jullie FANTASTISCHE verhalen! {was elke x dubbel genieten}
    Geniet nog even van je laatste bezigheden samen met Kevin in Australië!!!
    En hele goede terugreis en tot vrijdag!!!

XD HOU VAN JE XD

• 12 April 2011 - 13:20

Nathalie V:

Hi Sanne,

Het einde is alweer in zicht. Geniet van je laatste daagjes in Sydney en alvast een heel goede terugreis!

Groetjes xx Nathalie Vaessen

• 12 April 2011 - 14:58

Marieke:

hey lieve schatten,

hele fijne terugreis! heb genoten van al jullie verhalen!

heel veel liefs vanuit clairvaux les lacs!

xxx marieke

• 12 April 2011 - 15:55

Kimberley:

Hey Nichieee,
    Geniet nog lekker even van Sydney. En een hele fijne terug reis en tot snel.

Xxxx

• 12 April 2011 - 16:11

OMA EN OPA :

hALLO lIEVERD ,FIJN DAT JE HET ZO MOOI HEBT GEHAD MAAR OOK ERG FIJN DAT JE TERUG KOMT .
    We horen en zien thuis wel wat je allemaal gezien hebt .
    Je bent a;vast op tweede paasdag uitgenodigt voor de brunch en natuurlijk ga je eiren verstoppen en gaan we klootschieten of bowlen. Nou lekker net of je niet bent weg geweest .Maar Welcom thuis
    Liefs Oma en Opa

• 13 April 2011 - 07:31

Mams:

Morgenochtend vertrek je en om je alvast even in de stemming te brengen:
    # Boterham cracker/kaas/jam ;P
    # Tosti
    # Milk & Fruit Mango
    # Notenrijst Chicken Tonight
    # Stampot Boerenkool met Rookworst
    (krijg je in oktober weer, HAHA :D)
    # Panini Pesto
    # SUBWAY
    # Kaas-Croissants (uit de oven, natuurlijk)
    # Broodje Shoarma met Knoflooksaus (zelfgemaakte) HAHA :D
    en ter afsluiting een MAGNUM STRAWBERRY WHITE!!!

Tot Vrijdag!!!
    (L) DIKKE KUZZZZZZZZZZZZZZZZ (L)

• 13 April 2011 - 08:10

Hier nog wat om weer de Hollandse SPIRIT te krijgen:
    # Paps, Mams en Kirs
    # verdere Familie
    # Je nieuwe neefje ontmoeten
    # Vrienden/Vriendinnen
    # Gizmo & Shailo
    # Eigen kamer en dan vooral je EIGEN BED! ;)
    # Onze nieuwe woonkamer
    (is voor ons alweer heel gewoon, HAHA)
    # COOKIE (wel rechtsrijden, hé) :D
    # Pasen
    # Meivakantie
    # Zomervakantie
    # Shoppen in Assen
    (al moet je dan wel weer eerst aan de bak bij Speelstad) :D
    # Alle reisverhalen vertellen
    # Foto's laten zien etc ect ................

• 13 April 2011 - 21:59

Richard Roerink:

Zo neem je afscheid op t vliegveld en zo zijn de 5 maand alweer voorbij! Je mam heeft een leuke to do and eat list opgesteld haha! Spreek je snel en goede vlucht.. Liefs kuss

• 14 April 2011 - 12:50

Teunis En Annie:

Lieve Sanne,
    Helaas, het zit er weer op.
    Bedankt voor jullie reisverhalen.
    We konden hierdoor bijna meereizen maar zeker meeleven. We hebben er van genoten.
    Welkom thuis

• 14 April 2011 - 14:50

Neefje Pepijn :

Dag lieve Sanne,

Ik ben erg blij dat je thuis komt, want ik ben erg benieuwd je te ontmoeten. Ik heb al zoveel mooie verhalen gehoord over jouw avonturen! Mijn papa, mama en grote broer kijken ook uit naar je thuiskomst. Ik wens je een hele goede reis en tot gauw...