Been there, done that. - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Been there, done that. - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Been there, done that.

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 April 2011 | Nederland, Bovensmilde

Zo inmiddels alweer 2 weekjes in Nederland. Heb ervan genoten! Iedereen weer gezien en leuke dingen gedaan.

Kevin en ik kunnen in ieder geval kijken naar een geweldige reis! Ondanks we ook veel ongeluk hebben gehad, hebben we het super leuk gehad en samen konden we het ook aan!

Ben blij met deze nieuwe ervaring!
En wie weet wanneer de volgende reis is! haha

• 28 April 2011 - 09:01

Gerja:

Ben erg blij dat je weer thuis bent, maar snap heel goed dat je nog heel veel mooie reizen gaat maken. Dat is voor ons ook leuk, want dan "reizen" we op afstand heerlijk met je mee, met al die mooie verhalen en foto's.

• 29 April 2011 - 07:20

Mams:

Vind het ook FANTASTISCH dat je weer terug bent! Kgeniet van al je verhalen en de 1000en foto's :D
    Ben heel benieuwd naar de reizen die nog gaan komen, maar nu eerst de spaarpot aanvullen, want dat is het belangrijkste ingrediënt! ;)
    LOVEYOU