Ozzie oi. - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Ozzie oi. - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Ozzie oi.

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 Januari 2011 | Australië, Cairns

Australia day! Hebben we afgelopen woensdag gevierd ! Was wel gezellig ! De hele stad is dan ook gewoon 1 groot feest. En zoals ze overal zeggen Ozzie Ozzie Ozzie, oi oi oi! haha.

Wij waren overdag dus aan het "werk". Kev en ik hebben een baantje gevonden bij the Ultimate party. Hier moeten we tickets verkopen! En we werken in ons hostel en krijgen dus deze maand gratis onderdak!

Wat we dus overdag doen is tickets verkopen en op dinsdag en zaterdag avond gaan we uit. Krijgen barbecue en wat drankjes! Dus super geregeld. 2 x in de week gaan we dus gratis uit. We moeten beetje helpen met de games, kletsen met de mensen en zorgen dat iedereen weer in de partybus komt. Want we doen een kroegentocht zeg maar en rijden rond met een partybus. Heel gezellig dus. Ook leuke collega's.

Dus ja! We kwamen hier nog ex Canvas meiden tegen! Die hebben bij ons op de training in Frankrijk gezeten en kwamen hun hier tegen. Heel grappig.

En voor de rest gaat alles een beetje z'n gangetje! We zijn dus nu de meeste dagen aan het werken en partying haha.

• 28 Januari 2011 - 09:11

Richard:

Party Party haha! Hier ook Australiën Day gevierd met de Ausies;) Gewoon reden om flink te zuipen volgens mij haha! Maar leuk joh, ook leuke vrolijke foto's! Spreek je snel, succes met werken enzo;) Liefs xxx

• 28 Januari 2011 - 09:22

Oma En Opa :

Lieve Sanne en vriend
    Leuk weer iets van te hebben gehoord . Blij dat je het nu meer naar je zin hebt zo te zien .Leuk dat je ook nog mensen van Frnakrijk hent ontmoet . Ja er moet geld op de plank komen anders gaat het leven niet door . Hier gaat alles z,n gangetje .annemarie heeft een hersens schudding van de trap gevallen met sauzen met verf en al .ik help haar soms wat en tijn is bij Ieme. Gerja is dik en rond en sleept zich er over . Henk geniet van zijn pesioen en heeft het erg druk .Met mij gaat het nog niet echt goed . Volgende week gaan we een paar dagen Ameland in een luxe hotel aan het strand heb ik zin in .

Nou lieverd ga zo door en pas op je zelf . De groetjes aan je vriend en tot horens maar weer
    Liefs Opa en Oma

• 28 Januari 2011 - 10:27

Mams:

Heey Lief!
    Ja, maar weer feesten, hé haha :D
    Daar is de vakantie ook voor! Ben ook heel blij dat jullie het nu weer zo naar de zin hebben! Hoop dat jullie veel kaartjes verkopen, maar extra je best doen, vooral bij groepen backpackers, denk ik!
    Nou, ga strax dus lekker naar Els, gaan morgen lekker uit eten en stappen en maandag naar de Zwaluwhoeve! Heb er veel zin in!
    Ik spreek je dan gelukkig woensdag weer eens, gezellieeeeeeeeeeeeeee!
    Dan kunnen we weer heel wat bijkletsen!
    Heel veel Plezier en tot dan!
    Een hééééééééééééééle DIKKE KUZZZZZZZZ

• 28 Januari 2011 - 11:23

Iris:

omg, je bent een echte party girl! Zoals je zag bij ohoh cherso, allemaal flyers uitdelen enzo. lijkt me wel een vet leuke baan trouwens! En gratis onderdak+gratis feesten is ook gewoon super geregeld toch! :D
    Ik moet je nog steeds bellen, maar moet steeds zo snel 's ochtens. Het zal een keer gebeuren hoor. komt helemaal goed. En als je hier weer in Nederland bent, gaan we lekker feesten!:D

• 28 Januari 2011 - 11:25

• 28 Januari 2011 - 11:25

• 28 Januari 2011 - 15:08

Gerja:

Nou klink als een heel zwaar leven...
    Geniet ervan en erg leuk om te lezen en te zien hoe goed het met je gaat!!

Hey Sanne,
    bij ons heet onder een stok door dansen, LIMBO en geen polonaise maar aan de andere kant van de wereld is alles anders dus dit misschien ook hahahaha

• 28 Januari 2011 - 19:12

Alex:

Nou, beste Sanne. Zo te horen ben je daar helemaal op je plek.

Want feesten dat kan je volgens mij heel goed. Zijn vast wel voldoende disctheken daar. Trouwens: je hebt nu wel een heeeel vet baantje daar!!

Geniet ervan!!

XxX

• 03 Februari 2011 - 15:58

Fam. Koen:

We hopen dat alles goed met jullie gaat en niet door de orkaan opgezogen.
    Liefs fam. koen.