Happy 2011! - Reisverslag uit Bathurst, Australië van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Happy 2011! - Reisverslag uit Bathurst, Australië van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Happy 2011!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Januari 2011 | Australië, Bathurst

Voor iedereen een fijn, gelukkig en gezond Nieuwjaar!!

Wij hebben ons oud en nieuw gevierd in Sydney! Wat echt geweldig was. Het was alleen klein beetje druk. Iets van 1 miljoen mensen maar! haha.

  • 03 Januari 2011 - 06:51

    Richard:

    Wauw, is dat een echte foto!? Jullie waren de eerste in t nieuwe jaar of niet;) kuss

  • 03 Januari 2011 - 07:29

    Monica Knol:

    Dag lieve Sanne en Kevin,

    Ik wens jullie een super 2011 toe!

    Geniet van ale mooie reismomenten die julie ongetwijfeld nog gaan beleven.

    Ik lees jullie verhalen met plezier.

    groet Monica Knol

  • 03 Januari 2011 - 11:44

    Lis:

    Happy New Year Sanne en Kevin!!

    Ik zat gister op de receptie en toen las ik op een nieuwssite dat er iemand in Sydney was verdronken door het slechte weer! Gelukkig weet ik dat jij en super zwemmer bent ;) Doe je wel voorzichtig! En zou je mss ook een koala voor mij kunnen meenemen? Ziet er zo schattig uit :D

  • 03 Januari 2011 - 18:52

    Gerja:

    Wat ziet het er prachtig uit. Het zal wel een heel spectakel zijn geweest! We wensen je een heel avontuurlijk en goed 2011!!

    Liefs Gerard, Gerja en Joah

  • 04 Januari 2011 - 12:04

    Mams:

    HAPPY HAPPY NEWYEAR!!!
    Wat een prachtige foto, zeg!
    Gelukkig hadden we elkaar gesproken, want was er door allerlei dingen nog niet aan toe gekomen om weer eens achter de computer te zitten!
    Dit hoor je allemaal nog wel. Moet vandaag waarschijnlijk weer naar een bevalling in Zwolle en dan ga ik daar achteraan de zorg in, dus zal moeilijk zijn om je 1 dezer dagen te spreken te krijgen met ons tijdsverschil. :(
    Maar ja we zien het wel!
    Een HELE DIKKE KUZZZZZZZZZZ ook voor Kevin

  • 04 Januari 2011 - 17:12

    Judith:

    Hey lieverds !

    Gelukkig nieuwjaar!

    xxx

  • 06 Januari 2011 - 14:06

    Iris:

    OMG! Ik zag het op tv.. en toen zeiden ze dat het al om 12 uur 's middags was! (bij ons 11 uur 's avonds ofzo). En toen dacht ik; Fuck! Dat was de perfecte timing om Sanne te bellen.. Nouhja volgende keer beter:( Geef maar ff aan via hyves (ofzo) wanneer ik je kan bellen. Mijn tijd graag. rond 8 uur 's ochtend ofzo? dan is het bij jullie middag he?

  • 09 Januari 2011 - 15:57

    Cees :

    jij ook nog een gelukkig 2011! van Evelien en Cees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bathurst

Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 64086

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: