Gezelligheid! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Gezelligheid! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Gezelligheid!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 December 2009 | Nederland, Amsterdam

En alweer zijn er veel dingen gebeurd. Dat zal ook elke dag weer zo zijn hier haha.
Afgelopen week was Lisanne hier op het eiland. Dus met haar ook af en toe afgesproken! En uitgeweest. Dat was wel even heel gezellig. Ze is jammer genoeg gister weer naar huis gegaan.

Wat hier ook zo mooi is, is dat er gewoon Sinterklaas en pieten door de stad lopen en er zijn met het uitgaan, haha. Wanneer hij in het land is tot aan Sinterklaas dan zijn ze gewoon door de hele stad haha.

Ook hebben we weer tripjes gehad deze weken. Deze blijven het leukst. haha. En Koen van de Eendracht is ook af en toe mee gegaan om te helpen met de tripjes. Voor de rest gaan er ook mensen die hier wonen mee. Voor het helpen. Gelukkig zijn de meesten onze leeftijd. Dus dat is 1 gezellige boel!

Zaterdagmiddag waren we weer vrij. Toen ben ik met Koen naar Grote Knip gegaan, even wezen zwemmen en daarna zijn we doorgegaan naar Playa Forti. En hier hebben we van een rots afgesprongen van 11 meter !! Echt super eng haha. Maar ik heb het wel gedaan. We gaan het nog een keer doen en dan maken we fotos haha. Ook hebben we nog uit een kokosnoot gedronken. Ja dat moeten we gedaan hebben op Curacao!!

Ook vandaag zijn we vrij. Eindelijk weer na 2 weken. En alles weer geregeld en op orde gebracht en zometeen gaan we lekker naar het strand, Cas Abou, met de Amerikanen en Koen.

Laatst zijn we nog uit eten geweest met de Amerikanen. Hebben we Sushi gegeten! En naar onze favo disco gegaan. Bermuda!

Gisteren wezen snorkelen in Porto Marie met Hunter. En hij heeft onderwater camera. Dus even vette fotos gemaakt!

Voor de rest gaat alles heerlijk hier! Lekker bruin al en nog steeds super gezellig!

Ik zet nu eerst mijn fotos erop. En er komen nog meer. Die van Hunter en Koen moet ik nog even krijgen! Die zet ik of het volgende verhaal erop of zo snel mogelijk hier nog!

  • 08 December 2009 - 15:34

    Cees:

    Hey Sanne! heb je nog wat in je schoen gekregen van die sint;P
    Groetjes cees

  • 08 December 2009 - 16:55

    Sandra (vdl):

    Hee mooi dat jullie het zo naar de zin hebben leuke fotos, al lekker bruin zie ik wel!~ veel plezier daar nog x

  • 08 December 2009 - 20:00

    Els:

    He meissss, wat zie je er goed uit, beetje. Zo lekker bruin en je blond gekrulde haren daarbij, wauwwwww. Je verslag wordt eentonig, weer leuk en gezellig, haha. Nou fijn hoor dat je het zo ontzettend naar je zinnetje hebt. Leuke en mooie foto's er weer bij. Wat is het daar toch mooi. Hier is het aftellen begonnen. Nog 3 weekjes en dan krijgen we de sleutel. Aankomend weekend komt je moeder gezellig, we gaan inpakken en opruimen, oja en we gaan naar (schrik niet) tante Gre.
    Hier begint het nu eindelijk een beetje winter te worden, ook wel lekker hoor, kaarsje aan, wijntje erbij, lekker muziekje aan, dit is toch gezelliger als het wat eerder donker is. Hoe is de sushi bevallen, lekker? ik vind het wel lekker, hoewel ik het niet elke week hoef te eten. Nou meisss tot de volgende brief.

    Liefssssssss Els.

  • 09 December 2009 - 12:07

    Oma :

    Hoi sanne ,

    Leuk weer even van je te horen. En vooral dat je het zo naar je zin hebt ,Nou stom hoor die zwarte pieten daar dat hoort toch bij Holland??
    Wij hebben gezellig Sinterklaas gevierd wel even leuk naar al het verdriet hier.Ik heb Joah vaak een keertje te slapen en op te passen.
    Het lijkt me heel vreemd dat je in December het daar warm is. Het is hier nu donker en somber weer. Niks aan .Ik werk nu maar 2 dagen per week meer wel leuk vooral nu komt het goed uit.
    Ik wens je veel plezier en denk om je zelf en de ander
    Liefs Oma en Opa

  • 09 December 2009 - 15:07

    Gerja:

    Hoi lieve Sanne. Wat heb jij het weer goed voor elkaar. Geweldig al die prachtige foto's en verhalen. Mijn stage op Curacao was erg leuk, maar vergeleken met jouw avonturen een gezapig toestand! Geniet ervan. Liefs Gerja

  • 09 December 2009 - 19:38

    Mams:

    Heey Lieverd!!!
    Ik denk dat het ook tijd wordt om er wat foto's op te zetten dat jullie aan het werk zijn!!! Steeds meer mensen denken volgens mij nml. dat jullie niets anders doen als feestvieren, HAHA:D Maar Kben maar wat blij dat jullie het zo ontzettend Gaaf vinden!:D Wij zijn hier aardig druk, net gisteren mijn laatste schooldag voor dit jaar gehad! Van t'weekend weer naar Els, zoals je ook in haar berichtje al hebt gelezen! De Kerstliedjes gonzen ons alweer om de oren en de Kerstboom zet Paps zaterdag weer neer samen met Kirs! En het weer is PRUT! Maar goed, je kan niet alles hebben!
    Nou, Lieverd,we horen wel weer van elkaar! Weer veel Plezier verder op dit Prachtige Eiland!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao!

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2010

Thuis!

28 Februari 2010

BIJNA ZOVER!

16 Februari 2010

Carnaval, Marine & Tsunami

03 Februari 2010

Wistjes&datjes

19 Januari 2010

Op een onbewoond eiland...
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 64086

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: