BIJNA ZOVER! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu BIJNA ZOVER! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

BIJNA ZOVER!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Ja ja het is alweer zover! De tijd is niet normaal snel gegaan! Eigenlijk verheug je je er ook wel weer op om naar huis te gaan, maar dat het nou gewoon alweer voorbij is, is ook moeilijk te begrijpen!
We vliegen dinsdag om 10 voor 6 in de avond. En we komen pas volgende dag aan om 8 uur in de ochtend haha.

Met de Marine dus super super dagen gehad! Elke dag uit en strand! Ja mensen ook nog wel gewerkt hoor haha. De eerste avond was dus het Carnaval geweest. En daarna bij Ay Carambas gebleven tot ergens midden in de nacht. De dagen daarna gewerkt en strand met hun! En nog meer uitgegaan haha. De laatste avond moesten ze bijna allemaal werken, dus hebben we weer even een bezoekje gebracht aan het schip. Blijft toch wel super vet zown ding. En zondag zijn ze weer vertrokken! Dit hebben we dan niet kunnen zien, omdat wij al op Klein Curacao waren! We hadden een goede doel. Al het opbrengst is naar Haiti gegaan. Dus nog iets goeds gedaan zondag.
Ook hebben we een nieuwe trip. Een sunset cruise! En die moesten we laatst uittesten. Dus allemaal in onze mooie kleren de zeilen hijsen. Want er werden ook fotos gemaakt.

Die maandag daarna Marc voor het eerst weer gezien! Was super gezellig! We zijn beetje alle terrasjes hier afgegaan en rondleiding gegeven. En dinsdag naar hun resort gegaan. Was ik nog nooit geweest en wat een pracht resort zeg! Niet normaal! Dus de hele dag lekker op zn Antiliaans doorgebracht. ’s Ochtends naar het strand gegaan! En naar het privé zwembad gegaan en gewoon lekker gechillt. Niet gelovend dat ik die week daarna naar huis zou gaan!
Dus dat was een lekker geslaagd laatste vrij dagje!

Vandaag naar het strand geweest! Cas Abou beach. Dit was het laatste strandje dat we nog moesten doen! En hier hebben we dus een soort van afscheidsfeestje gehouden. Allerlei mensen uitgenodigd, maar er konden ook heel veel niet! Maar het was super gezellig met de rest!:D

We hebben morgen onze allerlaatste trip, maandag en dinsdag vrij! En dan gaan we alweer naar huis. Kan eigenlijk ook niet wachten! Maar het gaat nog wel lastig worden om tegen alles daag te zeggen. Gelukkig hebben we tegen al aardig wat mensen gedag gezegd.
Tot in Nederland dan maar weer! :D

  • 28 Februari 2010 - 11:29

    Mams:

    Nog 3...
    EKSELENTE!!!

    Nou, Lieverd dan zit het er nu dan bijna écht op!
    Ik begrijp dat het een dubbel gevoel is. Aan de ene kant heerlijk om weer naar huis te gaan en aan de andere kant het moeilijke van alles daar achterlaten. Weet dat niemand je deze ervaringen meer kan afnemen. Je sluit ze voor altijd in je Hart, zodat je er nog vaak met veel plezier aan terug kan denken!

    Ik wil je nog even zeggen dat ik ENORM TROTS op jou ben dat je het afgelopen jaar gewoon overal in bent gestapt! Door je Positieve instelling en je doorzettingsvermogen heb je het allemaal Fantastisch gedaan!

    Ik ben in ieder geval heel blij dat je weer thuis komt, want ik heb je ENORM gemist!!!
    Ik heb genoten van alle verhalen en foto's hier op waarbenjij en kijk uit naar de rest!

    MI TA STIMABO!!!
    MAMA

  • 28 Februari 2010 - 11:55

    Gerja:

    We zijn net terug uit zell am see. Heerlijk geskied. Zelfs Tijn en Joah hebben een blauwe piste afgeskied!! Nog een paar daagjes en dan weer thuis. Geniet van de laatste dagen en tot gauw! Liefs Gerja en een dikke knuffel van Joah

  • 28 Februari 2010 - 13:31

    Kimberley:

    Hey meissie

    geniet er nog even van van je 2 laatste dagen daar.

    Dikke Kus Kimberley

  • 28 Februari 2010 - 14:28

    Oma En Opa:

    Hallo Sanne,

    Fijn dat je weer thuis komt,maar het zal voor jou echt wel afkicken zijn want het regend hier en het is saai weer, wij zijn net van de winteresport terug en hebben het leuk gehad ben gevallen en mijn beeb doet zeer maar niks gebroken . Nou meid tot woensdag
    liefs en een dikke zoen van ons Oma en opa

  • 01 Maart 2010 - 19:20

    Mams:

    Nog 2..
    POR FIN!!!
    Dikke Kuzzzzzzz

  • 02 Maart 2010 - 09:11

    Chris Ralten:

    Welkom terug alvast, en héél veel succes met de terugvlucht...
    's Nachts terugvliegen over zo'n afstand vanuit het westen vond ik persoonlijk niet erg leuk. :P Misschien merken jullie wel waarom...
    Veel plezier met jullie laatste dag daar! :)

  • 02 Maart 2010 - 13:19

    Kirsten:

    Liefste zusss, !

    Morgen kom jij gewoon al weer thuis, kan het niet geloven dat het allemaal zo snel ging, maar ik heb er wel heeeeeel erg zin in ! =D
    Eindelijk weer gewoon thuis, lekker broodje met cracker, kaas en jam (wat ik zonet nog gehad heb (a) haha) iedereen weer gezellig zien, EN natuurlijk lekkere shoarma eten :D:D.

    Ik heb je wel gemist hoor, het was namelijk wel een beetje heel erg saai en rustig in huis, maar ik vindt het wel super van je dat je dit allemaal gedaan hebt !
    Nu alleen nog een baan gaan zoeken ;) haha

    & dan ga ik waarschijnlijk over 1.5 jaar ook weer een jaartje weg, kun je wel gezellig mee gaan (a) haha stiekem in mijn koffer kruipen zonder dat iemand het ziet :P jammer genoeg heb ik dat niet gedaan toen jij naar curaçao ging, had ik tenminste ook even kunnen zien hoe het eruit zag :P

    trouwens jij wou mij toen dat uitzicht laten zien vanaf die brug ja die hele hoge, maar dat lukte toen niet omdat het te licht buiten was.
    maar ik heb het uitzicht alsnog wel eventjes gezien :P.
    Met dat programma enkele reis paradijs lieten ze steeds de insulinde zien en op een gegeven moment filmden ze eventjes vanaf die brug ! :P
    dat leek inderdaad wel vet hoog ja. (a)

    Nou, ik vindt dat dit verhaaltje nu inmiddels wel erg lang is geworden dus ik ga er mee stoppen (a).
    een heeeeeeeeele goeie reis terug alvast, en ik heb zin om je morgen weer te zien ! :D
    Dikkekus van je kleine zusjeee <3
    Iloveyouuuu ! (l)

  • 02 Maart 2010 - 15:47

    Mams:

    Nog 1!
    YES GRANDIOOS!!!

    Lieverds, heel veel suc6 vanavond bij het afscheid en de lange lange....terugreis!
    Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen, want hier is het gewoon ochtend als jullie aankomen,hoor! Haha
    Tot morgen dan maar!!!!
    Heb er enorm veel zin in!!!
    Dikke Kuzzzzzzzzzzz

  • 02 Maart 2010 - 15:47

    Mams:

    Nog 1!
    YES GRANDIOOS!!!

    Lieverds, heel veel suc6 vanavond bij het afscheid en de lange lange....terugreis!
    Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen, want hier is het gewoon ochtend als jullie aankomen,hoor! Haha
    Tot morgen dan maar!!!!
    Heb er enorm veel zin in!!!
    Dikke Kuzzzzzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao!

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2010

Thuis!

28 Februari 2010

BIJNA ZOVER!

16 Februari 2010

Carnaval, Marine & Tsunami

03 Februari 2010

Wistjes&datjes

19 Januari 2010

Op een onbewoond eiland...
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 64091

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: