Op een onbewoond eiland... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Op een onbewoond eiland... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Op een onbewoond eiland...

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Ja daar zijn we afgelopen weekend heengeweest. We hadden een overnachting op Klein Curacao. Er gingen 11 studenten mee en 2 oudere koppels. Die koppels sliepen hier aan boord en de studenten gingen op het strand slapen! Heerlijk! Wij gingen s avonds dan ook even iedereen er heenbrengen en nog bij het kampvuurtje gezeten. Wauw wat een super gevoel! Het is pikkedonker om je heen, kampvuurtje erbij en ik heb nog nooit zóveel sterren aan de hemel gezien! Super gaaf! Dus dat was wel een geslaagd weekend! Overdag konden de gasten gewoon vermaken op Klein Curacao. Op zaterdagen is het daar heen rustig, dus heb je het hele eiland bijna voor jezelf. En die nacht dus helemaal. Lis en ik sliepen alleen wel gewoon op de boot. Ook hebben we de middag nog relaxt in de hangmatten haha. Wat een vette dingen. Hangmatje, klein briesje op een onbewoond eiland met blauwe zee. Heerlijk Caribbean gevoel!

Afgelopen donderdag hadden we weer een beroemdheid op de boot! VanVelzen! Met zijn band. Ooh en wat een geweldige gasten zijn dat zeg! Gingen gewoon met ons praten, lolletje maken, enz. Super gezellig dus. Ook hadden we nog vrijkaarten gekregen voor zijn concert op vrijdag op Mambo. Dus daar zijn we vrijdag heengegaan. Hij had er een leuke show van gemaakt!! En op het eind even praatje gemaakt en konden we het natuurlijk niet laten om even een handtekening te vragen en een foto te maken. Nu staan we er allemaal met een rood en rond hoofd op, maar dat maakt niet uit. Het gaat erom met wie toch?! hahaha

Ook zijn we naar de film Avatar geweest. De oh zo beroemde film. In 3D. Lis en ik vonden het wel leuk, maar nou niet zo super geweldig als dat iedereen zegt. Maar goed. Was wel even leuk haha. Hier draaien sowieso de meeste films die in Nederland ook draaien! Net zo als de muziek op de radio! Dus we zijn net zo bij de tijd als iedereen in Nederland haha. En het duurt nog maar even voordat we terug naar huis gaan zeg! De tijd gaat echt super snel! Niet normaal!

Vorige week was de kapitein op vakantie. Dus we hadden het hele rijk soms even alleen! Heerlijk haha. We hebben nog een barbecue gehouden met wat vrienden en daarna uitgeweest. Dus dat was wel even gezellig!!

Wat we hier ook nog hebben gedaan is naar de dierentuin geweest! haha. Dat was wel cool! Met allemaal aparte beestjes. Die je in Nederland niet in de dierentuin tegenkomt! Verschillende soorten aapjes. 1 aap gingen de hele tijd salto achteruit doen. En je had nog van die hele kleine aapjes met hele kleine gele voetjes haha.

Ja ik merk het ik ben in een schrijfbui. Heb natuurlijk ook al even geen verhaaltje geplaatst. Dus van alles te vertellen. Gelukkig wel. Betekend dus dat we veel beleven hier! Nog maar een klein maandje en dan komen onze Marine vrienden weer! Dit keer langer dan de vorige keer! En Marc komt nog langs met zn ouders. Dus op het eind wordt het nog gezellige boel!!

Gister hebben we nog afscheid moeten nemen van een paar Amerikanen die ergens anders gaan werken! Dus hadden we een afscheidsfeestje op het strand en daarna bij hun thuis wat gegeten!

Nou volgens mij heb ik heel veel gekletst. Ik zal er even een eind aan breien en nog wat fotos erbij voegen.

• 19 Januari 2010 - 15:21

Kirsten:

Ja echt supervet wat jij daar allemaal mee maakt zeg ! ik ben echt jaloers (a) haha.
    Dikkekus ! <3

• 19 Januari 2010 - 16:14

Joah:

hoi, ben jij piet piraat? Ik ga nu luisteren naar het liedje van piet piraat, hoor! Doei...

• 19 Januari 2010 - 16:59

Oma :

Lieve Sanne ,
    Nou nou ik ben wekl jaloers op je wat een tijd ,ik denk dat je later hier veel aan terug denkt als je echt !!!!!!!!!gaat werken.
    Nou lieverd veel plezier en de groetjes aan je vrienden.
    Ho ja maar wij gaan lekker eind febr nog op wintersport nou ja wintersport het is steeds wintersport in Nederland .
    Liefs van je Oma

• 19 Januari 2010 - 17:12

Stefan:

Leuk verslag Sanne, wat ziet het er allemaal chill uit daar!
    Nog heel veel plezier de komende tijd!
    xxx

• 19 Januari 2010 - 18:43

Judith:

Wauw! ik kan er niks anders op zeggen! :)
    Leuk verhaal!

xxx

• 19 Januari 2010 - 20:37

Heniette:

Dit is ook wel echt een super stage. Ben blij dat jullie het zo leuk hebben . leuke foto ook weer. grappig zo'n dierentuin met allerlei andere dieren.
    Lisette vertelde al dat van Velzen zo leuk was .
    wij hebben avatar ook gezien alleen niet in 3 D lijkt me wel erg gaaf in 3D.
    Wat gaat de tijd snel he? Eerst was het nog 140 dagen en nu nog 40 . Jullie zullen nog heimwee krijgen naar al die warmte en gezelligheid.
    Groetjes en knuffel voor jullie alle twee.
    Henriette