Shete Boka park - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Shete Boka park - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Shete Boka park

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Gister zijn we bij het Shete Boka park geweest! Dit was een natuurpark met golven die tegen de kant aan slaan haha. Het bestond uit meerdere stukken. Boka tabla was in een grot. En zo had je ook Boka Pistol, die had precies zown inham dat wanneer er een golf kwam hij precies het water ophoog spuit! Lijkt wel super vet!

Afgelopen dagen gewerkt. Met oud en nieuw moesten we dus ook nog werken. We hadden een trip op de boot. Wel hard werken, maar we hadden wel super uitzicht vanaf zee over het hele eiland!!

Zondag hadden we Fuikdag. Er was een feest op het water en strand van het normaal zo stille Fuik baai! Overal bootjes en waterdingen en feest. Echt super vet haha.

En half januari hebben we waarschijnlijk een weekend op Klein Curacao met een groep studenten. En heel misschien zit er nog een kans in dat we naar Bonaire gaan.

Ook komt er in februari een nieuwe stagiaire. Die wij in moeten werken. Dus hopelijk wordt dat heel gezellig.

• 05 Januari 2010 - 13:05

Judith:

Leuk san!

xxx

• 05 Januari 2010 - 13:09

Henriette:

het is echt mooi bij jullie Heb je ook foto's gemaakt.Zondag waren we bij Piet zijn broer en daar een neef die kende de Insulinde hij wist zelf wie de kapitein is . Hij heeft ook in Curacao stage gelopen . Wat is de werled klein!! haha. Maar jullie genieten en zien hele mooie dingen . In februari mogen jullie je aflossing inwerken dan schiet het al weer op naar 3 maart!! Nog lekker genieten daar hoor! Voor je het weet moet je weer naar huis.
    doei groetjes aan Lisette

• 05 Januari 2010 - 15:14

Gerja:

Hoi, het Shete Boka park was erg mooi he! Ik ben er wel tig keer geweest. Mijn halve video opnames van mijn stage bestaan uit hoge golven, haha. Groetjes Gerja

• 05 Januari 2010 - 22:27

Mams:

Wat een schitterend park zeg! die onderwaterfoto's zijn ook ontzettend gaaf!
    Wij zijn hier heel erg druk met verven, maar het schiet al lekker op. Je hoort alles nog wel als we elkaar weer spreken.
    DIKKE KUZZZZZZZZZZZZZZZ