Thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Thuis!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Ik ben alweer een paar dagen thuis! Heerlijk! Nu geen zorgen meer dat ik binnenkort weer wegga! Nee het is nu zelfs zo, wat moet ik doen! haha.
Afgelopen weekend alweer naar de keet in Rolde geweest. Iedereen even weer gezien! En zaterdag hadden mijn lieve skaddies een gourmet avond georganiseerd! Zijn we gaan gourmetten en gezellige avond gehad! Was echt super!
Bij mijn aankomst waren Papa, Mama, Kirsten en Jarno daar! En s middags kwamen oma, Gerja & Joah, Annemarie & Tijn en later Sandra en Judith nog en opa. Lekker druk even, maar wel leuk dat iedereen even is geweest! Die avond lekker op tijd gaan slapen en de volgende dag was ik weer lekker fit! Het viel me nog mee dat ik niet ziek ben geworden! Dat had ik wel verwacht. Omdat het zooo koud is haha.

Nou ik kan dit keer niet zeggen tot het volgende verhaal. Want ik hoef geen stages meer te lopen. Haha.

Voor iedereen die elke keer gereageerd heeft op mijn berichtjes vond ik super leuk! Thanks!

  • 08 Maart 2010 - 20:19

    Mams:

    Ja, Lieverd, Fantastisch dat je weer thuis bent!!!
    Het is alweer ontzettend Gezellig en voelt nu alweer als vanouds!
    We zijn druk aan het foto's uitzoeken om een Geweldig boek te maken,die je altijd als aandenken kan terugkijken!
    Ik geniet van alle verhalen en foto's en ben heel blij dat je het zo ontzettend naar je zin hebt gehad!
    Ik hou heel veel van jou!
    Heel veel Liefs Mams

  • 09 Maart 2010 - 09:25

    Henriette:

    Het was een geweldige stage die jullie gehad hebben.een ervaring die je nooit meer vergeet en nu maar afwachten wat je gaat doen. Je komt het album vast wel een keertje laten zien.
    doei Henriette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao!

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2010

Thuis!

28 Februari 2010

BIJNA ZOVER!

16 Februari 2010

Carnaval, Marine & Tsunami

03 Februari 2010

Wistjes&datjes

19 Januari 2010

Op een onbewoond eiland...
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 64084

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: