Zeeeeeeziek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Zeeeeeeziek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Zeeeeeeziek

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Jaaa, we hadden afgelopen zondag een schip vol met zieke mensen. We waren hier op het middendek de ziekenboeg haha. Er was die dag een sterke wind en we moesten tegen de stroming in. Dus tsja. Een paar gasten waren niet zeeziek. Zelfs een paar van de crew voelden zich niet lekker. Lis en ik voelden het op het eind ook wel een beetje. Dus ja haha. Dat was weer de zondag die we overleefd hebben!

Afgelopen week is een ander zeilschip hier in de haven gekomen! Een driemaster. De Eendracht. Die staan achter ons hier. En vrienden mee gemaakt.

En afgelopen dagen eindelijk is een keer uitgeweest in Bermuda. We wilden dit al heel lang doen. Maar kwam er elke keer niet van. Maar wat een super gave tent is dat zeg. Daar gaan we nog wel vaker komen!

Met onze Amerikaanse vrienden is het ook nog steeds super gezellig! Doen gezellige dingen.

Afgelopen week hadden we 2 tripjes achter elkaar. Donderdag en vrijdag ook weer. En vrijdag hebben er zelfs dolfijnen voor onze boot gezwommen. Ze zwommen zo heel mooi mee. Net als in de Titanic. Echt super gaaf!

Afgelopen donderdag waren we uitgenodigd voor de premiere van Lover of Loser. Dus alle sterren van de film waren er ook! Dat was wel even leuk!

En verder gaat alles zn gangetje hier. Ook wordt er nog flink gewerkt hoor, haha.

• 29 November 2009 - 23:36

Lis:

Reken maar dat er hard gewerkt word, ik ben bekaf!!! Ga zo slapen... !!!

• 30 November 2009 - 07:52

Mams:

COOL zeg!!!!!
    Wel jammer dat je net te laat was met je fototoestel om de dolfijnen op de foto te zetten!!! Maar wie weet gebeurd het nog wel een keer!!!
    Jullie zijn al aardig bruin, heerlijk!!!
    Leuk om even weer wat foto's te zien, wel jammer dat het zo'n werk is om ze erop te zetten!
    Nou,DIKKE KUZZZZZZZ maar weer!!!
    LYVM!!!
    MISSS YOU!!!!

• 30 November 2009 - 14:59

Kirsten:

Wow, super vet, vooral die dolfijnen ! haha.
    jullie zijn ook al superbruin zeg, jaloersss !
    ook vet leuk dat sinterklaasje helemaal daarheen kwam :P
    dikkekusss <3

• 01 December 2009 - 09:40

Kimberley:

hey sanne

zo te lezen heb je al heel veel mee gemaakt leuk hoor nou succes nog he.
    Dikke Kus Kimberley