Het beklimmen van de Christoffel berg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Het beklimmen van de Christoffel berg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Het beklimmen van de Christoffel berg

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Ja ja. Sanne heeft berg beklommen! De Christoffel berg. Die ongeveer 300 meter hoog is. Wat een hel. Lag bovenaan met de bek op de grond. haha Maar was een super gaaf uitzicht!!
Dit heb ik samen gedaan met Hunter. 1 van onze nieuwe Amerikaanse vrienden!

Afgelopen woensdag zijn Lis en ik naar TMF gegaan. Gewoon omdat we daar weer even zin in hadden. Nou wij daar aangekomen. Was er nog niemand behalve die Amerikanen. En zo aan de praat gekomen. En nu doen we alleen nog maar gezellige dingen met hun! Echt super leuke lui!

Voor de rest gaat alles hier super goed! Het autootje rijd nog steeds en wij rijden nog lekker het eiland af. We zijn eergister met Hunter naar het Oostpunt gegaan en Off road gegaan met zijn Jeep! En nog grotten bezocht met heeel veel vleermuizen en super uitzicht van bovenaf!

En voor de rest gaat het zn gangetje! We werken ook genoeg hoor mensen, wees maar niet bang haha.
Afgelopen zondag een lastige trip gehad met 30 Colombianen. En die lui drinken alleen maar en maken dikke troep! Maarja. Voor de rest zijn de tripjes super! In het weekend van 5 december hebben we een overnachting op Klein Curacao. Dus dat is ook super tof!

Voor de rest eigenlijk niet veel meer te vertellen! Ja dat we blij zijn dat we leuke mensen hebben ontmoet! En ik voeg heel veel fotos toe dit keer!

Tot het volgende verhaal maar weer!

Te Aworo!!

• 19 November 2009 - 12:15

Henriette:

Hoi Sanne
    zo lekker sportief bezig geweest zeg ! Maar inderdaad super mooi uitzicht.en de visjes onder water!!!cool!!Leuk om weer wat foto's te zien. Jullie vermaken je wel zo te lezen.Die iguana kom je zo op het strand enzo tegen? mmmmm gelukkig hebje bij ons niet van die grote beesten hahah.
    Veel plezier verder en niet te veel van die dronken lui aantrekken hoor!Groetjes Henriette

• 19 November 2009 - 19:08

Mams:

Heey Sansylove!
    Wat ontzettend leuk dat jullie een berg hebben beklommen! Ziet er op de foto's erg GAAF uit! En wat hebben jullie het toch goed voor elkaar met het mooie weer!!!!
    Beter als bij ons! Gisteren was het écht enorm Herfstweer met Storm en Regen! Tsja, het is niet anders. Vind het wel heel fijn dat jullie het zo ontzettend leuk hebben!
    DIKKE KUZZZZZZZZ
    LYVVVM MYA!!!

• 19 November 2009 - 23:23

Monique:

Ik ben zo jaloers tralalallalalalalala!! Hoe kom je aan foto's onderwater. toch een onderwatercamera gekocht:P?!! Elke keer als je op msn bent en je zegt wat ga ik er net vandoor. Dus dan heeft het niet veel zin om nog te reageren hahahaa! Maar het is nu nog heel vroeg bij jullie dus misschien tref ik je zo nog en anders zeer spoedig:D!!
    Heel veel plezier nog! Ziet er 10000000x mooier uit dan menorca, YEAH!

• 20 November 2009 - 14:21

Kirsten:

Hee sann ! :D
    echt supervet allemaal, ben echt jaloers hoor ! (a)
    gewoon 5 maanden vakantie op curaçao en ondertussen nog een beetje werken.. :P haha,
    nouja nog heel veel plezier daar met je nieuwe vriendjes ! ;)
    dikkekus (ll)

• 22 November 2009 - 10:55

Els:

He Sanne,

Klinkt weer gezellig en leuk allemaal. Mooie foto's, wat een uitzicht he. Jammer dat er geen foto is van jou met je bek op de grond daar bovenop die berg, haha. Je ziet er goed uit, lekker bruin en lekker luchtig gekleed, anders dan hier. Het is vanaf vandaag echt herfst hier, regen en kou, brrrrrrrrrrrrrrrrr. Maar ja ook weer gezellig. Lekker s'middags rond 4 uur kaarsje aan, wijntje erbij, stokbroodje enz.enz. Voor de rest gaat hier alles z'n gangetje. Heb van de week een kast voor de tv gekocht, die staat nu opgesteld achter mijn bank, en 4 stoeltjes (m'n nieuwe bank komt pas in maart 2010) Nu staat de woonkamer vol, hihihi. over twee weekjes komt je moeder, dan gaan we echt beginnen met inpakken (komt m'n woonkamer nog voller te staan). Nou meis veel plezier daar. Dikke KUSSSSSSSSSSS