Tuf tuf! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Tuf tuf! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Tuf tuf!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Zo daar is ons autootje!! Kunnen we heerlijk het eiland gaan verkennen en overal even wat makkelijker komen! Gister waren we vrij. Dus toen een hele ronde gemaakt over het eiland. Nog gestopt bij een strandje en daar zijn we vandaag ook weer heengeweest. Maar die stelde niet super veel voor. Dus volgende keren maar even naar een andere haha. Er zijn er genoeg hier op het eiland. Maar Mambo beach blijft toch het leukst!
Daar kun je ook nog eens leuk uitgaan en worden leuke dingen gedaan en is niet ver weg. Gister was er een openlucht bios. Dus zijn we daar heen gegaan. En een romantisch diner voor 2 gehad. Ja we moeten toch wat zonder de kerels van de Marine hahaha. En nog vuurwerk kwam er gister. Echt super mooi!

En zondag hadden we ons eerste tripje naar Klein Curacao. Wauw wat super eilandje! Heel klein en heel mooi ( zie fotos) haha. En de heenweg zwommen er nog dolfijnen met ons mee! Echt super gaaf.

En voor de rest nog niet super veel meer beleeft. We vermaken ons hier nog wel even en kunnen niet wachten tot februari!! haha

  • 05 November 2009 - 07:12

    Mams:

    Heey Schat!!!!
    Wauw! Zoals ik gister al schreef, maar nu met de foto helemaal: ben Echt wel Jaloers!!!!:D
    Lijkt mij ook ontzettend gaaf om Dolfijnen rondom je te hebben zwemmen!!!
    Maar voor jullie vind ik het ook heel GAAF!!!
    Geniet maar lekker van alles, want al deze ervaringen zal je waarschijnlijk later niet zomaar weer meemaken!!!!

    Leuk hoor, dat jullie die auto steeds mogen gebruiken, kunnen jullie in je vrije tijd mooi Curacao verkennen! Maarre....... werken jullie ook wel eens?!:D
    DIKKE KUZZZZZZZZZ

  • 05 November 2009 - 08:59

    Mandy Je Nichtjeeee:

    Haaaay, Sanne <33

    Ik Hoop dat je het leuk hebt.

    Ik Mis je wel heel erg hoor,een heel raar gevoel dat me grote nicht in een verland zit op een hele grote boot.

    XXXXJe Nichtjeee<3

  • 06 November 2009 - 15:27

    Kirsten:

    Wat een supercool autootje (H) haha,
    wel leuk dat jullie nu tenminste ook overal heen kunnen, en het eiland verkennen ! :D
    nog heel veel plezieer !
    Dikkekus (l)

  • 09 November 2009 - 17:31

    Henriette:

    Leuk zeg die dolfijnen dat die mee zwemmen. en jullie autootje, is het eiland een beetje groot . Ik heb geen idee eigenlijk.De foto van het geld vind ik ook erg leuk om te zien . de gulden maar dan anders haha.
    Ik wens jullie heel veel plezier met z'n allen.
    doei henriett

  • 11 November 2009 - 13:03

    Femke:

    Jaaa, dat is toch wel handig als je een rijbewijs hebt..;)

    Succ6 met je autootje, en geen brokken maken:p

    Liefs

  • 13 November 2009 - 21:16

    Alex Boelens:

    Hee Sanne,

    Nu heb ik hem door waarom mijn reactie er niet op komt te staan. Ik heb mijn naam er niet bij staan. Hhha. Ik wilde even weten hoe het met je was??

    Ik hgeb effe de foto's bekeken en ik moet zeggen dat het er allemaal mooi en fantastisch uitziet. Vooral die foto met die dolfijnen doet het hem he :

    En die auto die jullie gehuurd hebben die vindt ik toch wel heel erg cool. Maar ik dacht dat jullie wel een cabriotje zouden huren, maar dat zal wel te duur zien. Ik zag het namelijk al helemaal voor mij. :D

    Maar ik wilde dus even weten hoe het met je gaat? Al veel leuke tochten gemaakt? Ik heb gehoord dat de marine daar ook was. Wat hebben die jongens toch een mooie baan!! En het stappen daar, wil dat nog een beetje lukken? Je moet natuurlijk ook wel heel veel plezier hebben daar he:D

    Hier in Emmen gaat het leven nog zijn gangetje. Ben vandaag naar ziekenhuis geweest voor een kleine maar pijnlijke ingreep. Was toch wel even nodig voordat ik naar Oostenrijk ga. :D

    Maar dit was dus even mijn reactie. Ik hoop je nog een keer op msn te spreken. Want ik heb nog een aantal mooie nummers, die knallen je speakers wel uit haha. Ik wens je daar nog heel veel succes en vooral plezier toe. Doe jij en Lisette het wel rustig aan, want ik wil natuurlijk niet dat er wat gebeurt :D

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao!

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2010

Thuis!

28 Februari 2010

BIJNA ZOVER!

16 Februari 2010

Carnaval, Marine & Tsunami

03 Februari 2010

Wistjes&datjes

19 Januari 2010

Op een onbewoond eiland...
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 64094

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: