Toffe week! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Toffe week! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Toffe week!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

31 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen week al super veel gebeurd! Zaterdag hadden we een prive feestje op de boot. We zijn toen naar Santa Cruz gevaren en hebben gesnorkeld in de Blue Room! Dat was een grot onder water, echt vet mooi! Nou die dag was een lange dag. Maar wel heel leuk.

Maandag hebben we een bezoekje gebracht aan DE attractie van Curacao. DE ALBERT HEIJN! (H) En de DA. Ja jaa! Echt super vet. Ze hebben daar ook allerlei Nederlandse producten. Dus daar nog even wat inkopen gedaan.

Afgelopen zondag zijn we naar Mambo beach geweest. Uitgeweest. Was ook wel vet! En we moeten vrienden maken van Laara. haha. Maar dat gaat niet lukken als je er de hele tijd aan denkt. Zondag is het daarom ook niet gelukt. En ja hoor. Dinsdag gingen Lisette en ik naar Ay Caramba. En we waren nog niet binnen en we werden aangesproken. Zij wilden dat wij meegingen naar Mambo Beach. Maar het was Happy Hour in Ay Caramba. Happy Hour is dat je 10 gulden betaald, dan krijg je een beker en dan een uur lang gratis mag vullen. Dus wij eerst daarheen en toen het was afgelopen naar Mambo Beach gegaan. En toen zijn we vrienden geworden. Ja met de coole kerels van de Koninklijke Marine! haha. Afgelopen week veel met hen opgetrokken. Zijn in de middagen naar Mambo beach gegaan en 's avonds uit! Ook nog op bezoek geweest bij hun boot. Want een paar moesten op de wacht staan donderdagavond tot 12 uur. En toen ze klaar waren hebben we nog even een rondleiding op het schip gehad. We zijn zelfs in de brug geweest. Ja ja! Nou en gisteren was Guus Meeuwis in Mambo beach en zijn we uit eten geweest. Dus naar Guus met zn allen gegaan! Super vet! Hij was gister middag al op het strand. Toen zagen we hem van dichtbij. Maar gister avond was het zo druk dat je hem bijna niet zag. Maar het was een super gezellige avond! En dat was ook gelijk de laatste avond met hun. Want vandaag zijn we weggegaan naar Aruba en daarna gaan ze terug naar Nederland. Maaaaaaaar ze komen in februari terug. Dus dat gaat wel vet worden!! Heb er nou al zin in.

En tsja nu zijn we dus weer vriendloos. Moeten we maar weer vrienden gaan zoeken haha.
En we krijgen vanaf maandag een autootje :D Dus dan kunnen we lekker skeuren over het eiland. Het grappige hier is dat er niet eens echt regels zijn in het verkeer. Er mag heel veel :P haha Maar dat kan ook niet goed zijn, want gister nadat we van Guus kwamen was er dus een kettingbotsing. Ook kwamen we gister iemand van de Marine tegen die was beroofd. Hij was tegen de grond geslagen en zn portomonee was gestolen. Maar ja. haha Bij ons gaat alles nog goed. Morgen hebben we onze eerste tripje naar Klein Curacao. Afgelopen donderdag weer dezelfde gehad als de eerste keer. En nu gingen wij ook meehelpen met zeilen en hebben we zelfs nog gestuurd haha!

Maar ik ga een eind breien aan mijn verhaal. Het is een super toffe week geweest, jammer genoeg is het alweer afgelopen, maar er komen vast nog genoeg leuke dingen!

• 31 Oktober 2009 - 19:29

Miranda:

Leuk leuk leuk!

Ik lees het wel..
    Jullie vermaken jullie dus super!

Heel veel succes en plezier!

Liefs, Miranda

• 31 Oktober 2009 - 20:34

Mams:

Wat ontzettend gaaf allemaal weer!
    Maar werken jullie ook wel eens?! :D HAHA
    Leuke foto's trouwens, kijk al uit naar meer!
    Veel Plezier maar weer!!!!!
    LYVM DIKKE KUZZZZZZZ

• 01 November 2009 - 12:43

Cees :

Hey Sanne! erg leuke baan die je nu hebt! veel succes met vrienden maken ;)

• 01 November 2009 - 16:33

Judith:

SANNEE!

haha wat een toffe week inderdaad! haha kerels van de marine?

xxx

• 01 November 2009 - 18:47

Kimberley:

Hey Nicht

echt grappig dat ze een albert heijn hebben hahah. Zo te lezen heb je het echt naar je zin succes met vrienden maken haha Kus Kimberley

• 01 November 2009 - 19:04

Oma En Opa :

Hoi Sanne ,
    leuk om weer even van je te horen zo te zien heb je het wel naar je zin daar in dat lekkere warme land .Nou het is hier koude herfst weer. Het stormt en regend. Ben je al zee ziek ? en hoe warm is het daar ? .Let maar een beetje op hoor met al die mannen wie weet wat ze willen ha ha grapje maar let wel op hoor even een waarschuwing van je oma en Opa . Cee Willem heeft zijn stage gehaald als het goed gaat dan heeft hij 23 november zijn diploma.nou ik zal wel trots zijn als het lukt . Ik heb alweer een drukke week gehad .3 dagen werken en 2 oppassen en een feestje er tussen door dus ik zit nu lekker vermoeid op de bank . Nou sanne pas goed op je zelf en de groeten aan je vriendin en tot horens en een dikke kus van ons

• 02 November 2009 - 12:17

Lia:

hoi,lees net al je verhalen ben jaloers op je ,je ziet er lekker bruin verbrand uit en wij hier met dikke jassen en de houtkachel aan geniet ervan kiek goed uit haha smok van ons doeg

• 04 November 2009 - 15:11

Mams:

Heey Lief,

Zag bij Lisette dat jullie dolfijnen rond jullie boot hebben zwemmen! DOLFIJNEN!!!!! weet je wel hoe jaloers ik ben?!
    Ik gun het jullie ook van Harte, hoor!!!!
    DIKKE KUZZZZZZZZ