Ons eerste tochtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Ons eerste tochtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Ons eerste tochtje!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Gister dus ons eerste tripje gehad! Een middagtrip. Zijn lekker rustig begonnen haha. De trip begon om 1 uur. Maar ’s ochtends alles klaargemaakt, toen geluncht en begonnen met de trip. De rest van het personeel bestaat uit mensen die hier wonen. Veel uitleg kon er over de trip niet gegeven worden, je moet er echt in rollen en meedoen. Dus gingen we gewoon maar met iedereen beetje meelopen. Laara en Phill waren heel tevreden over ons deze dag. Ze zijn sowieso heel tevreden over ons. We zijn net tweelingen, zijn goed in Engels, stellen goede vragen, leren goed en snel en kunnen heel goed samenwerken. Perfecto!
Met het tripje zijn we dus vertrokken. Eerst de gasten ingecheckt. Welkomsdrankje gegeven en enige uitleg gegeven. Daarna hebben we een stop gemaakt bij Caracasbaai, hier moesten wij samen met de gasten het water in en gaan snorkelen en een oogje in het zeil houden. We zijn gaan snorkelen bij een oude sleepboot onder water. Daarna door het natuur gebied gevaren en nog een stop gemaakt bij Santa Barbara beach en hier gaan zwemmen en snorkelen. En voor de rest veel met de gasten gepraat en lol gemaakt haha. Heerlijk! We zijn ook nog wezen zeilen, was ook heel vet. Gister hebben we een groep van 65 man gehad. Dus dat was gelijk al heel veel! Maar wel leuk.

De afgelopen dagen ook van alles beleeft. Maandag waren we nog vrij. We moesten even Willemstad beetje gaan verkennen en ‘s middags zijn we naar Mambo beach geweest! Wat een super strand. Echt zo’n strand wat je verwacht bij Curacao haha. Met van die strandhuisjes en super mooie strand. Hier kon je ook heel mooi snorkelen. Hier zijn we afgelopen woensdag ook nog in de middag geweest. Dinsdag en woensdag moesten we veel klaarmaken voor de trip. En waren we in de middag vrij.

Veel alweer beleeft dus. Maar dat is nog lange niet alles haha. Het schip Insulinde is van Laara en Phill. Laara kookt voor ons en doet veel dingen. En wat kan dat mens goed koken joh! En het is sowieso een geweldig mens.

Afgelopen maandag heeft Brad Pitt en Angelina Jolie hier nog bij ons in de haven gelegen haha. Met een super grote jacht. We liggen hier dus in de haven met het schip in Willemstad, aan de handelskade. We zitten overal vlakbij. En het is super mooi hier allemaal. Het enige dat nog een beetje moet wennen zijn de mensen hier. Ze kunnen je zomaar op van alles aanspreken zonder er iets mee te bedoelen. Tsja beetje moeilijk uit te leggen. Maar we zullen er gauw genoeg mee leren leven.

En voor de rest gaat ook alles goed hier. Lisette en ik kunnen het goed uithouden. Lis een klein beetje verbrand laatst op het strand. We hebben het goed samen en gezellig. We slapen alleen niet samen. Maar we slapen dus op het schip en hebben een hutje tegenover elkaar, na 1 stap zitten we dus in elkaars kamertje.

En voor de rest was dit het wel even wat we hebben beleeft haha. Dus tot het volgende verhaaltje maar weer!!
Nog iedereen bedankt voor de reacties en berichtjes!

Ik heb trouwens ook mijn Nederlandse nummer niet meer! Voor als jullie mij een keer willen smsen of whatever. Het nummer is +5999 699 0755! ;)

xxxx

• 23 Oktober 2009 - 20:07

Henriette:

wat fijn dat ze zo tevreden zijn over jullie Ik had ook niet anders verwacht hoor!!haha Goed om te horen dat jullie het gezellig hebben en dat het goed bevalt. Ik ben blij zo vaak van jullie te horen Overmorgen zijn jullie alweer 1 week weg. Vandaag nog even naar een reisje gekeken naar Curacoa maar ze verdubbelen gewoon de prijzen in de kerstvakantie niet leuk !
    groetjes en een knuffel van mij(K)

• 23 Oktober 2009 - 21:22

Oma :

Lieve Sanne ,
    Leuk dat je het al naar je zin hebt. Hoeveel graden is het daar?
    Wij hebben 12 graden en wind en af en toe regen ,ik ben met Anne marie baar de sauna geweest en met joah tyn en Gerja naar het zwambad in Norg en Maandag naar de kinder boederij en verder gewerkt met lastige jongelui.Tijn slaapt hier nu wel gezellig .
    Nou liefs van ons en de groeten aan lisette
    Oma

• 24 Oktober 2009 - 10:43

Mams:

Dag Schat!
    Gelukkig dat jullie het zo gezellig hebben! Een goed begin is het halve werk!
    Ik had idd ook niet anders verwacht dan dat ze zeer tevreden over jullie zouden zijn! Harde werkers en jullie staan overal open voor, dus dat is een goede combinatie!
    Kijk alweer uit naar je volgend berichtje en naar foto´s, want daar ben ik heel erg benieuwd naar!
    Dikke Kuzzzzzzzz

• 24 Oktober 2009 - 19:46

Kirsten:

hee hee ! :D
    vet cool allemaal!
    en gelukkig dat het allemaal zo leuk en goed gaat =).
    morgen zijn jullie indd alweer een week weg ! :O
    de tijd gaat eigenlijk nog best wel snel :P
    nouja, spreek je hopelijk snel weer !
    dikkekus <3

• 25 Oktober 2009 - 10:51

Sandra:

Heee schatt!!

het klinkt allemaal super:D
    fijn dat je het nu al leuk hebt!
    nog heel veel plezier!!

dikkekuss!

• 27 Oktober 2009 - 15:17

Judith:

Heey laiverd!!

Leuk dat het zo goed gaat !

xxx