Aangekomen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Daar zijn we dan eindelijk! Gisteren is alles goed gegaan en veilig aangekomen!
Gister ochtend vroeg weggegaan en om 20 voor 12 vlogen we. En natuurlijk met ons geluk zaten we achter elkaar. Maar dat was geen probleem, want we hadden een piepklein gangpadje naast ons. Maar ik zat naast een te dikke vrouw. Die precies in het stoeltje kon zitten, maar de vetjes rolden er wel langs. En voor mij gingen de stoelen, bof, zo naar achteren. Dus wat was ik blij met het gangpadje, kon ik mooi met Lis praten haha. Maargoed. We kregen daar dus genoeg te eten en te drinken. En het was ook zo alweer voorbij. 9 uur vliegen. En we kwamen lokale tijd aan om half 3. Was nog eerder dan de geplande tijd. Maar we moesten nog heel lang wachten om door de douane te gaan. En toen koffers gehaald en stonden Nico van Stageplek Curacao ons op te wachten en Captain Phill. Maar Phill moest nog van alles regelen. Nico heeft ons dus mee genomen in de auto. Onderweg nog even wat gedronken en toen heeft hij ons naar het schip gebracht! Spullen beetje uitgepakt en gelijk omgekleed. Tsjonge wat een warmte hahaha.
Nou kennis gemaakt met Laara. De vrouw van Phill. Wat een machtig mooi mens zeg haha.
En dat schip is ook vet mooi. Je hebt alleen wel het gevoel alsof je beetje dronken bent. Dat gewiebel haha.
Maar we houden het nu even kort. We zijn net wakker en zullen zo alles te horen te krijgen. Vandaag zullen we het nog rustig aandoen. En morgen zullen we zien. Maar ik hou jullie op de hoogte.
Ik zal bij het volgende verhaaltje ook wel even wat foto's bijvoegen.

Ook denk ik dat ik niet super veel contact kan hebben met jullie. Maar ik zal zoveel mogelijk berichtjes lezen en proberen te antwoorden.

Tot het volgende berichtje dan maar!

  • 19 Oktober 2009 - 13:34

    Monica Knol:

    Dag Sanne en Lisette,

    Ik wens jullie een hele fijne stage toe!

    groet Monica Knol

  • 19 Oktober 2009 - 13:43

    Femke:

    Heeel veel plezier met deze stage!!! Ik ben ontzettend jaloers:p

  • 19 Oktober 2009 - 13:46

    Sandra Vd Laan:

    Lekker man zulk weer erbij en veel plezier en succes daar word vast weer een leuke stage !!
    xx

  • 19 Oktober 2009 - 13:47

    Kimberley:

    Hey Sanne,

    Gelukkig maar dat je goede vlucht hebt gehad en dat je een gangpadje naast je had.

    heel veel plezier en succes met deze stage.

    heel veel kusjes Kimberley

  • 19 Oktober 2009 - 14:24

    Mariek:

    hey meiden,

    fijn dat jullie de reis zo goed is vergaan! Good luck girls gonna miss u lots! xxx

  • 19 Oktober 2009 - 14:37

    Henriette:

    fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Gisteren had ik al een sms van Lisette en konden we met een gersut hart gaan slapen. Ik ben benieuwd hoe jullie eerste dag zal verlopen. groetjs Henriette

  • 19 Oktober 2009 - 16:39

    Monique:

    Sanneee!!!! Stiekem ben ik vet jaloers op je hahaha!!! Hoop dat jullie het heel leuk hebben haha!!!

    TOT SNEL(H)!

    134 dagen!!!

    Bijna onder de 100 hahahaha!!

  • 19 Oktober 2009 - 20:13

    Oma :

    Lieve Sanne,
    Veel succes wat een lange reis.Ik hoop dat je niet zee ziek gaat worden
    Liefs Oma en Opa

  • 19 Oktober 2009 - 20:40

    Cees :

    Hey Sanne Sorry dat ik je niet gedag heb gezegt dus dan maar via deze manier! Veel plezier en succes op das boat! en niet te veel pinacoladas drinken!!

  • 20 Oktober 2009 - 03:35

    Mams:

    HEY lIEVERD!
    Het voelt heel vreemd dat je nu alweer weg bent! Zo staan we op Schiphol te popelen om je weer terug te zien en zo staan we je weer met tranen in onze ogen uit te zwaaien! De dagen dat je thuis was zijn voorbij gevlogen, maar gelukkig waren ze wel SUPERGEZELLIG!
    Ben blij dat alles zo goed verlopen is! Ik hoop dat je kan wennen aan de warmte en het gewiebel, maar dat zal wel goedkomen! Met het tijdsverschil zal het idd moeilijker worden om "echt" contact te hebben, maar kzal alles volgen via deze site! Ben weer heel benieuwd naar al je belevenissen!
    Ik hoop dat je een FANTASTISCHE TIJD zult hebben en veel leert op de "INSULINDE"
    Ik ben ontzettend TROTS op jou!
    IK HOU VAN JOU
    :DDIKKE KUZZZZZZZ:D

  • 20 Oktober 2009 - 08:05

    Remon:

    Heey Sanne,

    Heel veel succes daarow, maak er iets leuks van:D

  • 20 Oktober 2009 - 15:13

    Kirsten:

    ik lees het nu pas, maar ik had het de afgelopen dagen ook druk (a).
    nouja, heeeeeeeeel veel plezier en werkse ;) haha,
    loveee (L)

  • 20 Oktober 2009 - 16:02

    Els:

    Lieve Sanne,

    fijn dat de reis goed verlopen is (op die dikke vrouw na dan, haha). Dus je nieuwe "baas"is een aardige vent, nou gelukkig maar meis. Hoop dat je zeebenen hebt. Ik vermaak me hier prima met je moeder, wat is dat mens ijverig zeg, ze stond vanochtend al om 5 uur de kastjes in de keuken te ontdoen van alles wat over datum was en dat was er, we vonden een Cup a Soup van 1995, pfffff (schaam me diep) (maar niet heus) hihi. Nou meissie, veel plezier de komende dagen en tot horens.

    Dikke kussssss, tante Macaroni.

  • 20 Oktober 2009 - 20:14

    Nienke:

    een hele fijne stage gewenst!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao!

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2010

Thuis!

28 Februari 2010

BIJNA ZOVER!

16 Februari 2010

Carnaval, Marine & Tsunami

03 Februari 2010

Wistjes&datjes

19 Januari 2010

Op een onbewoond eiland...
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 64084

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: