MORGEN - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu MORGEN - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

MORGEN

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 Oktober 2009 | Nederland, Bovensmilde

Morgen is het dan zover! Ga ik alweer weg. Afgelopen 2 weken heb ik leuke dingen gedaan. Veel mensen weer gezien. Maar nog niet iedereen. Maar dat komt in maart allemaal wel weer!
Dus ook weer afscheid van veel mensen genomen! :( Maar ik heb er onwijs veel zin om er heen te gaan. Op dit moment moet ik me er een beetje toe zetten. Koffer is nog steeds niet gepakt. Die gaat straks haha. En morgen vliegen Lisette en ik om 20 voor 12. En we komen daar om 3 uur aan. Hier is het dan ongeveer 9 uur!

Jullie horen van mij wanneer we daar aangekomen zijn! We hebben internet op de boot, dus dat zal wel goedkomen!

• 17 Oktober 2009 - 07:35

Lis:

Haha, dat tasprobleem...
    Same thing here... Ga maar eens snel beginnen :P

• 17 Oktober 2009 - 07:56

Rianne...:

Jeetje.. net weer thuis en dan ga je alweer.. Ben echt jaloers op je zeg.. Maar meid ga maar lekker genieten van al die reizen.. Nu kan het nog en nu kun je dat mooi mee pakken. En niet tebruin terug komen he :P

Heel erg veel plezier samen met Lisette natuurlijk.. Wel fijn dat je met elkaar die kant op gaat zeker..

Liefs Rianne

• 17 Oktober 2009 - 09:06

Femke:

Een hele goeie reis morgen! En heel veel plezier daar! Ik zal je verhalen weer met veel plezier lezen!:)

liefs

Tot morgen op Schiphol. Kussssssssssss

• 17 Oktober 2009 - 16:00

Kimberley:

Hey sanne

zie je morgen fijne avond.

kus Kimberley

• 18 Oktober 2009 - 17:54