Beetje scheef! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Beetje scheef! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Beetje scheef!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen zondag hebben we een nieuwe trip geintroduceerd! Normaal gaan we altijd naar Klein Curacao. Maar vanaf nu willen we naar het Westpunt. Dan gaan we stoppen bij Playa Santa Cruz en snorkelen bij de Blue Room!! Is een grot in de zee! Echt super vet! Dus afgelopen zondag deze trip gedaan voor vrienden en kennissen. Alles ging wel goed, natuurlijk allemaal wennen omdat het voor iedereen voor het eerst is. Maar goed. Dus wij mooi om 4 uur weer terug gaan. Anker omhoog hijsen, knapt de ketting eraf en nog meer dingen, waardoor het stil komt te liggen en niet meer omhoog wil. Alleen met de hand dan. Maar zie maar eens een anker van 1 ton met een ketting van 3 ton op te tillen. Ja doen wij ook niet hoor, mogen de kerels doen, maar toch. Die gaan dat ook niet lukken! Dus uiteindelijk besloten om het daar helemaal uit te gooien en volgende keer ophalen. Maar jaa daardoor komt het schip aan 1 kant mooi omhoog te staan nu hij 4 ton lichter is aan die kant. Dus staan we beetje scheef, doen we alles scheef haha.

Voor de rest gaat alles lekker zn gangetje. Nog een paar dagen en dan zitten we gewoon alweer op de helft!! Gaat echt te snel.
We zitten hier ook in de wintertijd hoor mensen haha. Het water is op zn koudst, soms valt er even een lekker verkoeld buitje. Dan kan de temperaturen wel dalen tot 25 graden, brrrrr hahahah. Zwaar leven hier hea!

Maar nog steeds gezellig hier!! Met kerst gaan we waarschijnlijk gourmetten met een paar andere mensen!! En met oud en nieuw moeten we werken!! We hebben een party hier op de boot! En dan gaan we met de boot de zee op, waardoor we uitzicht hebben op het hele eiland met het vuurwerk!! Dus ja.

Ook zit Sanne nog steeds te wachten op de fotos van snorkelen en van onze jump in het water in Playa Forti! Maar die komen gauw. Koen gaat namelijk woensdag alweer weg!! Gaat ook al zo snel!! Maar dus krijg ik ze voor die tijd nog wel! En meneertje Hunter die is elke keer op vakantie of aan het werk. Dus hopenlijk komen die ook snel!!

• 19 December 2009 - 07:21

Mams:

Wat een Geweldige foto's allemaal weer!
    Oud en Nieuw zal wel een Fantastische ervaring worden!
    Ik wilde dat wij je eens een keer konden opzoeken, maar dat zit er, jammer genoeg, niet in! MIS JE!!!
    DIKKE KUZZZZZZZ

• 19 December 2009 - 09:05

Gerja:

WAt zie je er al lekker bruin uit. Wij hebben op dit moment 15 cm sneeuw, ook erg mooi maar 31 graden in de zon is ook erg lekker!! Wat leuk dat jullie nieuwe dingen uitproberen, ben je al bij boga tabla geweest? Dat vond ik toen geweldig. Die ruige zee en die prachtige rotsen. Geniet ervan en ga je ook naar het optreden van Nick en Simon? Geniet ervan!!

• 19 December 2009 - 17:37

Oma :

Hallo sanne,

Nou ,nou wat een belevenissen zou het zelf ook wel willen . Nou hier ligt heel veel sneeuw en het vriest hier 9 a 10 graden onder nul heel Nederland is in schaats koorts. Dit is echt weer Nederland op zijn mooist. Dus wij hebben w,s wel een witte kerst. Maar ja jioj slaat gewoon een jaar over . Gisteren nog bij Evelien op verjaardag geweest. En vandaag gewerkt voor het laatst weer in Rolde ik ga dinsdag weer naar Smilde endan gaat Rolde dicht .daar komen voorlopig anti krakers in . Nou ja en dit voor Assen .
    Nou sanne ik wens je veel werk plezier en hou je goed en voorzichtiog met dde mannen !!!!!.
    Morgen is Tijn jarig dus weer naar een feestje.

Een dikke kus van ons
    Oma en opa

• 22 December 2009 - 16:58

Kirsten:

Haha leuk om alles scheef te doen :P en niet zo zeuren want hier is het wel veeeeeel kouder hoor ! haha.
    maarja dat heeft ook wel weer wat (a).
    nou, nog heeeeeeeel veel plezier daar, :D
    dikkekus <3