Met mezelf op pad! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Met mezelf op pad! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Met mezelf op pad!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 Augustus 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

Jaaaaaaa. Daar was ik weer. Vandaag dus met mezelf op pad gegaan. Haha. Deze week had Monique niet dezelfde dagen vrij. En anderen hadden ook geen vrij, omdat er een festival georganiseerd was in ons hotel door de animatie. En ik wilde graag even wat doen. Dus ben ik met de bus naar Mahon gegaan. En vanaf daar naar Binibeca. Het witte stadje van Menorca. Echt geweldig. Inderdaad alles wit en piepkleine straatjes. (Zie bijgevoegde fotos). Nou toen met het toeristen treintje een ronde gemaakt. Ben langs de rest van Binibeca gereden en Punta Prima. En vanaf hier had je prachtig uitzicht op het piepkleine eilandje naar Menorca. Daarna weer terug gegaan met de bus. En vanaf daar nog naar Es Castell gegaan. Hier moest een vet mooi pleintje zijn met een rood gebouw op de achtergrond. Nou het rode gebouw had ik gevonden. Maar het pleintje was ingepakt. Omdat ze dat aan het renoveren waren haha. Ja heb ik weer. :P Nou toen maar terug gegaan. En dat was me het dagje wel weer.

Voor de rest gaat het wel hier. Monique en ik zijn wel een beetje de dagen aan het aftellen. Omdat het voor ons nu wel genoeg is geweest. Er zit hier niet meer echt een uitdaging. Komt omdat er niet veel te doen is in de buurt enzo. En het hotel kan soms een beetje zeuren over kleine dingen in onze kamer. Maar ja we leven hier ook en dat begrijpen ze niet helemaal. Maar voor de rest gaat alles nog goed hoor! Gertjan komt dus over 2 week alweer! En als hij naar huis gaat is het nog maar 3 week haha. En eenmaal thuis gaan we de meeste dingen toch wel weer missen. En vooral hier zien Monique en ik elkaar elke dag. Dat zal daarna ook minder zijn.

Nou we houden lekker nog gezellig vol. Gaat ook zeker nog wel lukken.

En tot het volgende verhaal maar weer!

xxxxxxxx (L)!

• 19 Augustus 2009 - 11:41

Juud:

Mooie foto's !

xxx

• 20 Augustus 2009 - 09:13

Cees:

erg leuke foto's ! mooi stadje was dat ja
    groetjes cees

• 20 Augustus 2009 - 12:23

Mams:

Nou, gelukkig vind je het niet zo erg om met jezelf op pad te gaan, haha. Soms moet je wat! Anders beleef je ook helemaal niets meer als de anderen werken, dat zal ook jammer zijn!
    Wij zijn de dagen hier ook al aan het aftellen, hoor! Kijk er ECHT naar uit dat je weer thuiskomt! Ik mis je!
    DIKKE KUZZZZZZZZZZ

• 23 Augustus 2009 - 08:35

Jannie Kleene:

dag Sanne,

Wat zie je er goed uit zeg en wat een mooie stage en ervaring. Geniet er, inderdaad, nog maar even van, want Nederland is al snel weer gewoon, denk ik.
    Wij gaan morgen ook weer aan het werk, dus weer het gewone werkzame leven. Zal ook weer gauw wennen, hoor.
    Ga nu nog even heerlijk genieten van deze laatste zonnige zondag van de zomervakantie.
    Wens je ook een fijne zondag toe en tot mails/ziens, jannie kleene

• 25 Augustus 2009 - 18:28

Els:

He Sanne,

wist helemaal niet dat je hierop kon reageren, sorry hoor, Kimberley en Mandy wisten het ook niet, heb het verteld, dus die gaan eerdaags vast ook wel wat schrijven.

Kind wat een mooie omgeving wat je nu gefotografeerd hebt, en wat een leuke knullen, haha.
    Kan me voorstellen dat je het zo'n beetje gezien hebt, denk ook dat je best wel weer naar huis verlangt, het is ook zo'n tijd.

Je bent wel een ontzettende leuke ervaring rijker. Monique is ook degene die meegaat naar Cura he, toch? wel fijn dat je daar in ieder geval met iemand heen gaat en niet helemaal alleen.

Hier gaat alles zijn gangetje, Patrick is afgelopen dinsdag thuis gekomen, die heeft het ontzettend naar zijn zin gehad, hij heeft ruim 1000 foto"s gemaakt, en dat is dan nog alleen maar van hem, Juliën en Jeffrey hebben er ook ongeveer zoveel gemaakt, dus dat wordt nog een paar avondjes fofo's kijken. Ze hebben heel veel gezien engedaan, zal ook echt wel een reis voor jou zijn.

Ik heb het gezellig bij je moeder gehad, lekker gestad, uit eten geweest (Mandy en Kirsten hebben ook aan de rose gezeten) en zondag hadden we de verjaardag van Kirsten, was erg gezellig.

Ben nu weer volop met mijn werk bezig, wat minder maar ach een noodzakelijk kwaad, haha. nee hoor zo erg is het niet.

Nu meis het aftellen is begonnen, mis je ook hoor, was best gek de laatste keer zo bij jullie thuis dat jij er niet was. Oktober komen we zeer zeker langs, kimmi en mandy missen je enorm.

Kussssss van ons. Dag lieverd.

• 30 Augustus 2009 - 18:45

Mams: