THUIS! - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu THUIS! - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

THUIS!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Oktober 2009 | Nederland, Bovensmilde

En ik ben alweer een paar dagen lekker thuis! En wat voelt dat goed!! :D
De hele reis is goed gegaan. Beetje overgewicht van 4 en een halve kilo en aardig wat handbagage, maar alles voor de rest goed gegaan en mooi op tijd! En toen stonden mama, papa, Kirsten en Sandra daaaaaar !:D
En eenmaal thuisgekomen waren oma, opa, Cees, Gerja, Annemarie en Judith daar ! Met taart en Nederlandse vlag en cadeautjes! Echt super leuk. Allemaal nog bedankt daarvoor!
Dus nu kan ik op naar het volgende avontuur in Curacao! Lisette en ik kunnen niet meer wachten. Maar ik eigenlijk ook nog wel een klein beetje niet. Ben natuurlijk maar kort thuis. Daarom ga ik nu flink genieten van de tijd. We gaan nog leuke dingen doen met zn allen. Gaan nog naar de Efteling. En voor de rest zien we allemaal wel!

Ik voeg de fotos van paardrijden en laatste fotos toe.

Ons avontuur in Curacao is te volgen op deze zelfde site. Tegen de tijd dat ik daar heen ga verander ik de reis in Curacao. Dus dan kunnen jullie mij vanuit de site weer volgen!

xxx

  • 03 Oktober 2009 - 17:20

    Mams:

    Ja,FANTASTISCH dat je weer voor een paar weekjes thuis bent! We genieten er idd maar even van, want het is maar zo weer 18 oktober!!!
    DIKKE KUZZZ

  • 03 Oktober 2009 - 17:35

    Els:

    Lekker weer he om thuis te zijn.
    Dan realiseer je je pas dat je het wel erg mist allemaal. Geniet er lekker even van.
    Maar het avontuur lonkt alweer.Ik zie je 11 oktober.

    Dikke kusssssssssssss

  • 03 Oktober 2009 - 17:51

    Hee:

    hee welkom thuis !!
    en zie je vast voor die tijd nog wel bij voetbal !
    xx

  • 03 Oktober 2009 - 17:52

    Sandra Vd Laan:

    hee sorry vergat mijn naam erbij te zetten;)
    Geniet van het thuis zijn

  • 03 Oktober 2009 - 19:35

    Miranda:

    He!

    Welkom in het heerlijk herfstachtig Nederland!;) hahah.

    Geniet er maar lekker van!

    Ik zal je verhalen weer volgen vanaf 18 Oktober!

    Liefs,

  • 03 Oktober 2009 - 19:53

    Oma :

    Hoi sanne,
    Nou gezellig je bent weer thuis het voelde goed om je even vast te houden. Dus genieten maar en dan weer op naar je volgende trip.
    Liefs van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bovensmilde

Menorca!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2009

THUIS!

28 September 2009

OVERMORGEN!

23 September 2009

Aftellen begint nu ECHT!

15 September 2009

Nog maar 2 week!

09 September 2009

3 week!
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 64097

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: