OVERMORGEN! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu OVERMORGEN! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

OVERMORGEN!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 September 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

Eindelijk is het dan bijna zover! Kan het bijna niet geloven dat het eindelijk zover is. Overmorgen alweer in Nederland sta. Echt super raar. Maar wel onwijs veel zin in! Iedereen weer zien, weer lekker trainen, alles weer lekker doen! Kan niet wachten. Natuurlijk ga ik dit allemaal flink missen. En iedereen. Maar gelukkig blijf ik met Monique omgaan. En we hebben het geluk dat we dichtbij elkaar wonen!!

Nou vandaag druk bezig met opruimen en inpakken. Na 2 x uit en in de koffer zit alles mooi veilig in de koffer. Zal hem straks nog even wegen! haha.

Morgen nog even paardrijden in de ochtend met Carmen, Maria en Jenny. En daarna gezellig lunchen en dan nog eventjes werken haha. En dan op naar de woensdag!!!!

Nou mensen, nog bedankt voor de lieve berichtjes!! (L)

En tot in Nederland maar weer. Ik zet trouwens nu de fotos er nog op van afgelopen vrijdag in de Spa! Was super! En wanneer ik in Nederland ben wel weer de fotos van het paardrijden!

xxxxxxxxxxxxxx

• 28 September 2009 - 19:13

Jannie Kleene:

dag Sanne

Wens je nog een heel goed einde van je stage en een goede terugreis, natuurlijk.
    Verder een heel prettige thuiskomst, vanzelfsprekend.
    Zien elkaar volgende week 7 oktober!
    Hartelijke groeten en tot dan, jannie kleene

• 28 September 2009 - 19:50

Femke:

Wat gaat het snel!!! Weet nog wel toen je er heen ging, haha, toen ik net terug kwam van Mallorca en jij allemaal vragen had...

Nou, je gaat het zeker missen hoor, als je al op Schiphol land dan denk je: wat moet ik in Nederland:O

Fijne terugreis!!!

• 28 September 2009 - 20:13

Oma:

hallo Sanne daar is Oma weer die ziet het ook wel zitten dat maar voor even terug komt .
    Maar van Opa en Mij

Welkom thuis
    en tot Woensdag
    Liefs en een dikke kus
    Oma

• 29 September 2009 - 05:30

Mams:

Nog 1 nachtje en dan zien we je gelukkig weer!
    Even weer gezellig bij elkaar en dan op naar het Curacao-avontuur!!!
    Heel veel Plezier vandaag met het paardrijden, val er maar niet af, haha:D Succes morgen met het afscheid en de vliegreis!!!
    Tot morgen, Lieverd!
    Een Héééééééééle DIKKE Kuzzzzzz

• 29 September 2009 - 06:14

Kirsten:

Yeah, nog maar 1 nachtje :D
    ik heb er zin in (a) haha, en mag je lekker gezellig bij mij in bed slapen =)
    nouja succes vandaag met paardrijden, en tot morgen !
    dikkekus (L)

• 29 September 2009 - 17:56

Kimberley:

Hey sanne

Jaja is het weer voorbij je stage.

geniet er nog van deze avond en een goede reis terug naar nederland.

Heel veel kusjes en tot 11 oktober xxxx je nichtje

• 29 September 2009 - 18:27

Els:

Hallo Sanne,

EEN HELE GOEIE EN FIJNE TERUG REIS.

DIKKE KUSSSSSSSSS