Nog maar 2 week! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Nog maar 2 week! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 week!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 September 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

Het komt steeds dichterbij! Zo is het alweer volgende week en zo is het ook allemaal weer voorbij! Kan niet wachten.

Nou afgelopen week weer van alles gedaan. Zo is het eerst helemaaaaal niets aan. En zo ontdek je alles in de laatste maand en wordt de laatste maand de tofste. Nja is ook maar goed ook. Hebben we tenminste nog een leuke laatste maand. Die gaat dan tenminste ook snel voorbij.

Afgelopen donderdag gingen Giacomo en ik met de auto naar Cala Pregonda. Nou Giacomo zegt jaa het is wel een half uurtje lopen. WAT! Ja echt. We moesten 3 stranden eerst passeren om bij Pregonda te komen. Maar wat een prachtstrand zeg! Het is het mooiste strand van Menorca. Nou de lange tocht was het wel waard. En later in de middag zijn we naar Cala Prescili geweest! Was ook heel mooi! En beide stranden ook super om te snorkelen.

Nou dat was mijn vrije dag van vorige week. Vandaag hadden Monique en ik vrij. En we hadden een auto!!
En we dachten al dit is te moooi om waar te zijn. Er is Altijd wel iets met Monique en mij samen. Waarom kunnen wij samen een auto huren. Wat moet er fout gaan. Nou afgelopen dagen was het al slecht weer. Een enkele buitje gehad. En vanacht was het dus goed raak. Dikke flitsen en hoosbuien. Nou gaat morgenochtend vast wel over dacht ik. Nee hoor we werden wakker en nog steeds heel erg haha. Nou wij maar auto halen. Een vet schattige Renaul Cliootje. Maar gelukkig hield de regen op een gegeven moment op. We zijn naar Son Bou gegaan hier even gekeken. Naar de dierentuin van Menorca. En toen ging ik een stuk rijden. haha En we zijn door Es Castell gereden, Binibeca, en San Lluis. En toen wilden we even bij Lieke op bezoek. In San Climent. Oke Sanne reed nog steeds. Moesten we bij een rotonde ( van die rot rotondes hier in Spanje) naar links en ik zat rechts. Waardoor ik dus richting centrum van Mahon reed. En ja hoor keren kon niet, overal politie die het verkeer aan het regelen was, omdat er vandaag markt is EN Sanne rijd officieel illegaal! Want die auto stond op Monique haar naam. Nou denk je er bijna uit te zijn komen de smalste van het smalte en steile weggetjes nog haha. Maar gelukkig weer overleefd en zijn toen uiteindelijk in San Climent gekomen. Hier met Lieke geluncht. Zij gaat morgen alweer heerlijk naar huis! En daarna zijn Monique en ik doorgereden naar La Mola. Is een fort in de haven van Mahon. Echt super vet. En wij zijn naar binnen gelopen. Beide portomonee niet bij ons. Maar die kassa was heel raar en we konden in principe zo doorlopen. Wij net alsof doen of we in het winkeltje keken en zijn toen zo doorgelopen. Mooi gratis binnen haha. :p Maar dat was wel mooi! Heel mooi uitzicht over de hele haven. Nou toen we daar weer klaar mee waren zijn we doorgereden naar Es Grau, maar dat stelde niet zoveel voor en toen zijn we begonnen aan de klimtocht op de Monte Torro! Nou dat was wel even spannend om daar op te komen. haha. Nou wij bovenop de berg. 1 foto gemaakt. En toen begon het hard te regenen. Dus wij in de auto gaan zitten. Maar ja we durfden het niet aan om naar beneden te rijden met die regen. Wij binnen wat gaan drinken. Oke we moeten toch maar. Was het nog honderd keer harder gaan regenen. NEE! Kletternat zaten we in de auto. Maarja we zijn veilig naar beneden gekomen. Wel even gezweten haha. En nu kunnen we er alleen maar om lachen. Zo zie je maar weer we hebben wel een avontuur gehad vandaag.
Nou morgen ook nog vrij. Maar het wordt hetzelfde weer als vandaag. Dus dat wordt een saai dagje. Maar volgende week staan er weer leuke dingen in de planning.
Dus tot dan maar weer!

Hasta proxima semana!
xxxxx

  • 16 September 2009 - 08:36

    Els:

    Hallo Sanne,

    fijn he, nog maar twee weekjes. Wij kunnen ook niet wachten tot je weer te zien. Ik spreek snel met je moeder af. Wanneer vertrek je weer?

    Hier gaat alles goed. We zijn volop aan het kijken voor spullen voor het nieuwe huis. Geweldig nieuws he, ik ben zo blij. Eindelijk een nieuwe start.

    Nu meissss geniet nog even daar.

    Dikke kusssssss van ons.


  • 16 September 2009 - 09:32

    Miranda:

    Hee!

    Dus, nog maar eventjes! Super hoor, heb echt respect voor je!:P Zou ik niet kunnen!

    En dan ga je ook alweer bijna naar Curacao! Weer iets nieuws om naar uit te kijken!

    Veeel plezier nog deze 2 weekjes! Tot in hollandia!;)

    Liefs, Miranda

  • 16 September 2009 - 10:11

    Mams:

    2 weekjes!! Yes!!!

    Wat een belevenissen allemaal weer! Fijn dat ik je vanavond weer spreek! Tot vanavond!
    DIKKE KUZZZZZZZ

  • 16 September 2009 - 17:10

    Femke:

    Nou meis, 2 week gaan echt snel voorbij hoor...
    En als je dan eenmaal weer thuis bent, dan wil je eigenlijk nog helemaal niet thuis zijn...dan baal je echt wel een heeeel klein beetje..
    Maar jij gaat hierna nog naar Curacao (ben jaloers)


  • 16 September 2009 - 20:15

    Alex:

    Heee Sanne,

    Ik moet zeggen dat je het mooi voor elkaar hebt zo. Elke dag mooi weer, behalve dan vandaag, maar toch bijna elke dag mooi weer. Veel wezen stappen natuurlijk? En dan ook nog eens zo''n site gemaakt waar iedereen wat op kan schrijven.

    5 maanden duren lang he, ik weet er alles van. Maar deze laatste twee weken zullen voorbij vliegen, neem dat maar van mij aan.

    Vindt het wel cool dat je ngo zoveel online bent, en dat wij zoveel contact hebben met elkaar. :D

    Hee maar uh je maakt wel wat mee op zon stage he. als ik het zo lees. Je had gewoon met de auto naar beneden moeten gaan joh :D Of je had zo'n jeep moeten huren.

    Maar ik ben wel een beetje jaloers op je geworden hoor. Snorkelen!! Je hebt ook iets met duiken gedaan zag ik!! Sjonge jonge :D

    Maar ja, het is je gegund zeg ik dan maar he. Ik ga misschien volgende stage naar Oostenrijk. Lekker snowboarden. Maar ik vind dit berichtje wel eerst lang genoeg zo (ik zei het je toch)

    Ik wens je daarom nog veel succes in spanje en bovenal wens ik je nog heel veel plezier toe.

    Ik spreek en zie je heel snel weer. Lekker in drenthe aan stappen, heeeerlijk

    Kusxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala'n Bosch

Menorca!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2009

THUIS!

28 September 2009

OVERMORGEN!

23 September 2009

Aftellen begint nu ECHT!

15 September 2009

Nog maar 2 week!

09 September 2009

3 week!
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 64101

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: