Aftellen begint nu ECHT! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Aftellen begint nu ECHT! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Aftellen begint nu ECHT!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 September 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

En toen was er weer een week voorbij geslopen! Ene kant duurt het super lang. Maar eigenlijk ook weer niet.

Binnekort al beginnen met spullen inpakken en kamer schoonmaken! En dan is het echt zover! Om Menorca voorgoed te gaan verlaten. Klinkt lekker dramatisch haha. Nee ik vond het een super stage. Super veel geleerd, mensen leren kennen, gedaan, etc! En zelfs het slechste ga je missen. Niet dat wij het zo slecht hadden, maar er is altijd wel iets hea. Maar alles ga je missen. De tijd, je herinneringen, de mensen. Gelukkig hebben we van vele al afscheid moeten nemen. Dus voor ons is het nu ook klaar. En kunnen we naar huis!

De afgelopen dagen heb ik alleen gestaan op de receptie. Helemaal alleen. Want de managers waren meeste van de tijd weg. Dus dat was nog wel even een goede leer! En het is nu de tijd van nog meer baby's en ouderen. En die ouderen merk je echt wel. Iedereen wil extra kussens op de kamer, je moet alles 100 x uitleggen. En dan worden ze alsnog boos, omdat hun vinden dat alles hier niet duidelijk is haha.

Overmorgen dus nog naar de Spa (heb ik ook al 100 x gezegd) Maar zeg het lekker weer! En afgelopen dinsdag zouden we gaan paardrijden, maar een kennis van Carmen was overleden. En ze wilde graag naar de begrafenis. Dus hebben we het verplaatst naar deze dinsdag. Dus ik ga lekker met spierpijn naar huis. :P En voor de rest dus nog werken. Het einde is lekker in zicht en dat is een heeeerlijk gevoel!
Het weer werkt nog niet mee! Nog steeds regen. Na 9 dagen al. En het wordt ook niet veel beter. Dus ik zal wel lekker 'bruin' thuiskomen. hihi Maar gelukkig gaan we weer op pad daarna naar het prachtige Curacao! Daar weer een lekker kleurtje krijgen! Deze belevenissen zijn trouwens dan te vinden op deze zelfde site! Voor de mensen die dat leuk vinden. :P haha

Nou ik ga stoppen. Schrijf voor ik ga nog even een berichtje.


xxxxxx!

  • 23 September 2009 - 14:41

    KIRSTEN:

    Yeah!
    nog maar een weekje en dan kom je alweer thuis ! :D
    maar gelukkig is het daar nog wel leuk, en heb je ook nog wat leuke dingen om naar uit te kijken ! :D
    ik niet, :P
    ik moet naar school, en naar school, en leren, en heel veel huiswerk en verslagen maken XD haha,
    nouja veel plezier nog het laatste weekje !

    iloveyouu (L)

  • 23 September 2009 - 17:42

    Mams:

    Yes, One Week!
    Super!!!
    Hopelijk is het nog een paar dagen lekker weer, dan!
    Geniet er de laatste dagen nog even van!!!
    KUSSLYVVMKUSS

  • 23 September 2009 - 18:05

    Mams:

    a eoa, uno semana, 1, en uke, bir hafta, satu minggu, uno settimana

    :Dmiele giorni:D

  • 25 September 2009 - 06:01

    Mams:

    seis dia!!!!!!
    YEAH!!!!!!
    Mucho Amor

  • 25 September 2009 - 08:50

    Kimberley:

    geniet ze nog even en ik zie je wel weer snel.

    Dikke kus kimberley

  • 25 September 2009 - 18:42

    Oma :

    Hallo Sanne,
    Wat hoor ik nu van je moeder dat je waarschijnlijk mijn mailtjes niet hebt gekregen? Ik snap het niet ik heb al heel vaak jou iets toe gestuurd en volgens mij ging dat goed ik zou het erg jammer vinden dat wij er nu pas achter komen dat dit zo is want ik heb volgens mij altijd op elk verhaaltje van jou gereageert. Ik heb niet altijd mijn naam erboven gezet. zou dat het zijn dit zou ik erg jammer vinden want ik heb best wel veel gechreven nou ik hoor wel .Ik heb altijd veel aan je gedacht en mee geleefd en alle verhaaltjes van jou gelezen .
    Nou we verheugen ons op jou terug keer en wens je nog een paar goie dagen en dan op naar holland !!!!!ben benieuwd of je ok vernaderd bent. Veel liefs van mij en opa en een dikke kus.

  • 26 September 2009 - 12:48

    Els:

    Lieve Sanne,

    Lekker he meid, eindelijk weer naar Nederland en naar huis. Je moeder is er ook echt aan toe om je weer te zien en vooral om je weer in haar armen te sluiten. Hier gaat alles lekker z'n gangetje. Ik heb met je moeder afgesproken dat wij 11 oktober komen. We willen je zo graag weer een keer zien en spreken,pffff wat kunnen 5 maanden lang duren he.

    En dan ga je alweer op voor je volgende reis. Kind kind wat een druk leventje heb je. Maar wel allemaal leuk.

    Voor ons komen nu ook drukke maanden, de voorbereiding voor de verhuizing, pfffff, maar ik heb er zo'n zin in. Ik neem de 11 de folder wel mee van ons nieuwe huis, dan kan je de foto's bekijken.

    Nou meisss tot 11 oktober. Dikke Kussssssssssss van ons allemaal.


  • 26 September 2009 - 18:39

    Mams:

    quatro dia!!!!
    es cada vez más cerca!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala'n Bosch

Menorca!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2009

THUIS!

28 September 2009

OVERMORGEN!

23 September 2009

Aftellen begint nu ECHT!

15 September 2009

Nog maar 2 week!

09 September 2009

3 week!
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 64106

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: