3 week! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu 3 week! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

3 week!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 September 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

Ja en toen nog maar 3 weken! Over precies deze tijd vlieg ik nu! Woehoe!

Maar er zijn nog genoeg dingen in de planning haha.

Volgende week gaan Monique en ik nog een auto huren!! =D En die week daarop ga ik met Carmen en Maria paardrijden in het hoge noorden van Menorca! En die week ga ik ook met Monique naar Hotel La Quinta RELAXEN in de Spa en massages! Echt heerlijk! Kan niet wachten. Nou vandaag dus vrij en morgen nog vrij. Dan gaan Giacomo en ik nog touren over het eiland. Dus nog genoeg te doen! =D

Gisteren hebben we nog een tocht over het eiland gemaakt met Gertjan! Zijn naar Fornells geweest en nog wat plaatsjes en de vuurtoren met geweldig uitzicht!

Maar natuurlijk ook nog werken! haha. Op werk gaat het allemaal wel goed. Was afgelopen weken veel alleen op de receptie. Is wel goed voor mij. Want dan moet je dingen wel doen. Normaal vraag je het de anderen en nu moet echt alles haha. En het is bijna afgelopen met de Italianen!! Deze week zijn er nog aardig wat en zaterdag gaan de meesten weg. En komen er maar een paar weer. En vanaf dan alleen nog maar Engelsen! Is tenminste wat makkelijker en gezelliger!

Nou volgende week zet ik er nog wel even een verhaal op wat we deze week gaan doen.

De fotos van Monique kan hij niet uploaden! Want die zijn te groot voor deze site. Dus das wel jammer. Maar ik heb sommige wel op hyves staan! www.xsnn6.hyves.nl ;)

Tot dan!

xxxxxxxxxxxxxx

  • 09 September 2009 - 18:53

    Mams:

    KNZJ!!!!!!
    HVJWJNMK!!!!!!
    :DKUZZZZZ:D

  • 09 September 2009 - 18:55

    Mams:


    Mooie foto's weer, hoor!!!!
    Fantastisch!!!

  • 10 September 2009 - 09:14

    Jannie Kleene:

    dag sanne,

    Geniet van jouw verhalen; nog maar een paar weken, inderdaad.
    Wat heb je al veel gedaan en gezien en wat een ervaring. Mooie foto's en leuke avonturen.
    Geniet er nog maar even van. Autohuren en alles =D, geloof ik, maar wat dat is weet ik dan weer niet, hè?
    Wens je, in ieder geval, weer een mooie week toe.
    Hartelijke groeten en tot mails/ziens, jannie kleene

  • 13 September 2009 - 19:44

    Kimberley:

    Hey nichie

    wow nog 3 weken en dan zie ik je weer haha.
    wat gaat eingenlijk de tijd snel.
    geniet er nog maar lekker van vooral bij de spa heerlijk kon ik maar met je mee haha.

    heel veeel kusjes van je nichtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala'n Bosch

Menorca!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2009

THUIS!

28 September 2009

OVERMORGEN!

23 September 2009

Aftellen begint nu ECHT!

15 September 2009

Nog maar 2 week!

09 September 2009

3 week!
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 64099

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: