Nog 1 maand! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Nog 1 maand! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 September 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

En dit gaat de tofste maand worden! Eerst denk je dat het niet meer leuk kan worden en al helemaal niet meer de laatste maand, omdat je dan alleen nog maar naar huis wil. En dan wordt het toch nog super!

Ik ben afgelopen woensdag met Maria, Carmen en de hond Vosca gaan zwemmen en snorkelen in Cala Morell! Was echt super! En gisteren hebben we gesnorkeld in Algaiarens Beach. Echt wat een prachtstrand! En omdat zij elke dinsdag en woensdag tot 4 uur vrij zijn. Gaan we deze maand een dag iets doen! En omdat we een auto hebben kunnen we dus iets verder! Wanneer het geen zwem weer is gaan we nog paardrijden in het noorden van Menorca! En op het eind gaan we nog met zn allen uit eten!

Ennn Monique en ik hebben deze laatste maand internet op de kamer!:D We hebben het internet stickje van Maryo en Terhy gekregen en die hebben we opgewaardeerd en nu hebben we dit laatste maandje internet!

Tsja Maryo, Terhy en Luca hebben ons dus al verlaten! Pier gaat half september en die andere 2 meiden van de SettemariClub iets later. Maar gelukkig hebben Monique en ik elkaar nog haha.

Vandaag ga ik hier nog snorkelen en komt de boyfriend van Monique!

Dus allemaal nog uit te houden hier!

Hasta luego!

xxxxxxxxxxx

• 02 September 2009 - 12:46

Els:

He grietje,

fijn dat je nu nog een supermaand voor de boeg hebt, beter dan aftellen. Hoe was het snorkelen, een hoop vissen gezien? Hier gaat ook alles prima, patrick is ook weer thuis(met vele verhalen, en echt Sanne, die reis moet je ook een keertje doen, hij heeft het geweldig gehad). Ik heb een bod op een huis gedaan, dussss spannend hier.
    Nu meis, tot gauw. Dikke kussssssssssssss (van ons alle).

• 02 September 2009 - 18:07

Mams:

Nog maar 4 weekjes!!!!
    Ben heel blij dat je de laatste maand nog van allerlei leuke dingen te doen hebt! Zo zie je idd maar weer, als je denkt dat het niet meer wat kan worden, dat het maar zo kan veranderen! Komt vast door je eigen positieve instelling!!!!:P
    DIKKE KUZZZZ

• 02 September 2009 - 18:22

Gerja:

hoi lieve sanne,

nog maar een maandje! We missen je wel hoor!Ik kan me voorstellen dat je wel weer uitkijkt naar de terugreid, maar aan de andere kant... Kijk nog maar eens in je fotoboek, een mooier leven kun je niet krijgen. Volop zon, zee en leuke dingen doen! Met enig respect en ook wel een beetje jaloersie, kijk ik wel tegen jouw reis aan hoor. Ik wens je heel veel succes met de laatste loodjes en tot gauw! En een dikke knuffel van Joah

• 05 September 2009 - 10:43

KIRSTEN.:

Sanneeee ! :D
    nog maar minder dan een maandje en dan kom je gelukkig weer terug!
    ik ben eigenlijk ook wel jaloers hoor :$.
    dus daarom ga ik nu op JOUN fietsje naar je toe, okee? :D haha,
    nou geniet er nog maar eventjes van (a).
    dikkekus (L)

• 09 September 2009 - 07:07