Nog 7 week! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Nog 7 week! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Nog 7 week!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 Augustus 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

Over 7 week gaan we alweer naar huis! Maar eigenlijk willen we nog heel veel doen hier!

Afgelopen week was Wendy, de vriendin van Monique, hier. Was heel gezellig. Woensdag hadden we haar opgehaald. Met de auto. We hadden voor die dag een auto gehuurd. Ramses dan. En we zouden nog lekker het eiland gaan verkennen. Moest Ramses dus de hele middag werken aan de show van de volgende dag. Dus we hadden de hele dag niets aan die auto meer. Omdat wij er niet in mogen rijden. Dus hadden we eindelijk een auto werd het alsnog verpest. Niets kan hier op dit eiland. Je moet echt een auto of scooter hebben. Want dit Calan Bosch komt ons de strot ook wel uit. Haha nou goed. We willen kijken of we nog een scooter kunnen huren. En anders wordt het alles maar doen met de bus. Ook willen we nog steeds een paar dagen naar Mallorca. Maar we zitten allebei met ons werk. Maar hopenlijk gaat dat nog lukken.

Nou nu is het dus weer even rustig. 3 weekjes werken. En dan komt Gertjan alweer. Vriend van Monique. En dan zitten we alweer in september!! Woehoe. Het is op dit moment alweer een tijdje lekker druk in het hotel.

Vorige week zijn Oeds, Monique en ik nog naar Mahon geweest. Nou hadden we echt veeel meer van verwacht. De grootste stad hier en wat het was viel flink tegen.

En voor de rest gaat alles z'n gangetje. We overleven het wel weer. Oja inmiddels is Oeds inmiddels ook alweer naar huis.

Voor de rest beleven we hier niet zoveel aha.

Nou ik voeg nog wat foto's toe en wacht op reacties haha. :P

xxxxxxxxxx

• 12 Augustus 2009 - 18:19

Miranda:

Heey Sanne!

De tijd gaaat snel, je komt over 7 week al terug!:O

En daarna weer naar Curacao, toe maar weer hoor!

Veel plezier nog!

Liefs, Miranda

• 12 Augustus 2009 - 18:46

MAMS:

Ja, de tijd vliegt om!
    Binnen 50 dagen kom je alweer terug, joehoe!!!
    We missen je gezelligheid hier!!!

• 12 Augustus 2009 - 18:47

MAMS:

Een Héééééééééééle
    DIKKE KUZZZZZZZZZZZZ

• 13 Augustus 2009 - 07:07

Lizzy:

Jij wacht op reacties?
    Tsss dat mag je helemaal niet zeggen, dat gehint... Tralalala Ik zit nu op werk, zou fijn zijn om nu op curacao te zijn tralalala!

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk! Weetje, ik ga zaterdag weer keepen.. Met al die wijn in mijn pens kan dat nooit goed gaan... :P Jij doet toch ook weer wedstrijd mee als je terug komt.. Wanneer kom je eigenlijk terug? Ik hou mijn kamer in Deventer t/m 3 oktober ofzo, dus dan kunnen we vast nog wel een keer uit samen in Deventer!! Lijkt me wel wat!! Nou ik ga maar eens aan het werk! Lijkt mee een geslaagd plan! Nou spreek u snel weer en dan doen we ook weer even bellen :P

xxx Je Curacao gangster ;)

• 13 Augustus 2009 - 15:48

Cees Willem :

hey nichtje! balen dat je niet mag auto rijden! ik wens je veel succes nog de laatste paar weekjes en heb veel plezier daar !!

groetjes Evelien en Cees

• 13 Augustus 2009 - 18:33

Juud:

hay san!

gelukkig ben je er over 7 weken weer ! haha maar fijn dat het nog zo leuk is!

xxx