CURACAO HERE WE COME! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu CURACAO HERE WE COME! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

CURACAO HERE WE COME!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 Juli 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

JA MENSEN!! LISETTE EN SANNE GAAN SAMEN NAAR CURACAO!! Eerst zou ik alleen gaan. Maar Lisette kwam met het idee om mee te gaan. Nou daar zeg ik geen Nee tegen! Ik zei al wel steeds tegen Monique dat ik super blij ben dat we elkaar hebben. En dat ik dat natuurlijk niet weet op Curacao. Maar nu gaan we gewoon samen. Echt ik kan niet meer wachten. Ik ga het liefst nu meteen hier weg en ook gelijk naar Curacao. haha. Nee hier heb ik het nog naar mijn zin. Ik hoef ook nog maar 2 maanden!!

Op dit moment is het wel wat saaier hier. Ja saaier, IN het hoogseizoen. Het weer is zelfs wat minder de laatste paar dagen. Inmiddels niet meer. En de meeste mensen vinden het nu te duur. Dus bij ons in het hotel is het in het laagseizoen de hele tijd vol aan de gang en zoals deze maand wat minder.
Wel hebben we 1 en al Italianen. Dus flink Italiaans spreken haha. Lukt alleen niet. En die Italianen verwachten ook bijna dat ik ook hun taal spreek. Ze kijken me soms aan. Ooh ooh kun je geen Italiaans. Nee spreek jij Engels. Nee sorry dan moet je even wachten tot mijn collega er weer is. Haa Ik sta tegenwoordig best wel boven zulke dingen. Vroeger kon ik me er druk om maken. Nu echt niet meer.

Laatst met Monique naar aquapark geweest. Super duper vette Aquapark MET wel 4 roetjsbanen en 3 zwembaden. Normaal gesproken betaal je daar 17 euro voor. Wij mochten gelukkig gratis. En daarna is de week weer voorbij gevlogen.
En hebben we laatst onze vrije dag weer gehad. Inmiddels zijn de ouders van Oeds alweer weg na 3 week. Is ook super snel gegaan. We zijn nog uitgeweest in Cala Blanes. En afgelopen donderdag naar de super vette COVA D'XOROI. Dat is een grot waar je uit kan gaan!! We hadden afgelopen vrije dag het idee om Oeds even te verrassen, om even spontaan langs te komen, omdat zijn ouders vandaag weg zijn gegaan. Dus barbecue spul en vlees gekocht. Blijkt Oeds dus een Gala diner te hebben, waardoor hij dus niet tussen 5 en 8 vrij is. Nou gelukkig zijn er beneden bij zijn hotel barbecues en picknick banken. Dus wij daar maar met zn 2en heen gegaan. Krijgen we die stomme barbecue niet aan. Na een uur dus aangekregen. Duurt het nog uren voordat het vlees gaar is. HEBBEN WIJ WEER haha. Er moet ons ook altijd wel iets stoms gebeuren. Laatst nog. Midden in de nacht wilden we de taxi terug nemen. Wij bellen, na een half uur nog niet, weer bellen en nog een keer. Na anderhalf uur nog geen taxi. Dus maar naar het hotel van Oeds gegaan en die laten bellen. EN ja hoor binnen 10 minuten was dat ding er. haha.
Over 2 week komt Wendy de vriendin van Monique alweer. Daar hebben we heel erg zin in!
Ook gaan we ergens in september naar Mallorca voor een paar dagen! Woehoe.
Ik moet wel zeggen dat het eiland mij een beetje de strot uitkomt. Want we komen gewoon niet verder dan Cala'n Bosch en Cala Blanes. Omdat we niet veel verder kunnen want we hebben geen auto. En zonder auto kun je niet veel hier op het eiland.
Nou goed voor de rest vermaken we ons nog prima.
Ik mis jullie allemaal wel hoor!
Oke tot de volgende keer maar weer!
En de bij het volgende verhaal plaats ik de fotos van de cova. Want er was die avond een schuimparty daar, dus ik heb mijn camera thuis gelaten, maar Luca had zijn camera wel mee. Dus die fotos moet ik binnekort nog even krijgen!

xxxxxxxxxxxxxxx

  • 25 Juli 2009 - 16:17

    Githa:

    Heeey Sannee,

    Ik las dat jij 18 sept. naar Curacao gaat. Vet grappig wand ik zit dan daar ook. Ik zit nu op Aruba voor een paar maand en vlieg de 18e naar Curacao voor een paar dagen daarna vlieg dan weer back naar NL. Miss zie ik je nog:D

    AjOo Xx

  • 26 Juli 2009 - 20:01

    Sandra:

    hee wat leuk dat je met lisette samen gaat! veel plezier daar nog xx sandra

  • 27 Juli 2009 - 10:45

    Cees Willem:

    Hey Sanne!!
    tof man beetje rustig aan kunnen doen in het hoofd seizoen! ( moet je wel wat doen of zit je gewoon de hele dag teluieren ;P ) maar ik wens je nog veel plezier in viva es spanje! ik vind het al tijd erg leuk om je berichtjes te lezen! groetjes en veel plezier gewenst van je oom Cees

  • 28 Juli 2009 - 08:11

    Kirsten:

    Vet cool! :D
    onze vakantie was ook heel leuk, en lekker weer! :D
    spreek je gauw weer!

    Dikke kus (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala'n Bosch

Menorca!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2009

THUIS!

28 September 2009

OVERMORGEN!

23 September 2009

Aftellen begint nu ECHT!

15 September 2009

Nog maar 2 week!

09 September 2009

3 week!
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 64096

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: