Update - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Update

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Juli 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

Even een verhaaltje tussendoor Met foto's.

Ik zal even wat vertellen over mijn werkzaamheden en alles over de receptie.
Mijn dagen zien er elke dag anders uit. En heerlijk vind ik dat. Donderdag begint alles voor mij weer. Begin ik om 9 uur tot 2 en dan savonds weer van 6 tot 9. Vrijdags van 4 tot 12 uur savonds. Zaterdag 9 tot 5 overdag. En de andere dagen sochtends 9 tot 2 en de avonden rond 6 of 7 tot 9 of 10. En dinsdags en woensdags vrij.
Wat ik vooral doe is de gasten inchecken, uitchecken, helpen, vragen beantwoorden, informatie geven, van alles verhuren en verkopen, reserveringen in het systeem zetten. Ach eigenlijk te veel om op te noemen. Maar dit is het voornamelijk. En deze week hebben we bijna alleen maar Italianen in het hotel. Dus ik zal goed Italiaans leren haha.

Voor de rest gaat alles super hier! Heb het naar mijn zin! Heb gister met Monique een boottocht gemaakt! Eindelijk een vakantie gevoel! Boottrip langs allerlei strandjes hier langs de zuidkust. Echt super. Totdat we een stop gingen maken bij Cala Trebaluger. Vet veeel naakte mensen. Zaten we daar mooi tussen de naakte mensjes. Hebben dus gauw een duik in de zee gemaakt en weer terug naar de boot gelopen. En daar maar van de glijbanen afgegaan. Haha waren vette glijbanen zo de zee in. 's Avonds zijn we nog op een terrasje gaan zitten in Ciutadella. En vandaag heb ik een stuk gewandeld en een beetje verveeld :P Monique en ik hadden in ons hoofd gehaald om deze dagen naar Mallorca te gaan. Maar we waren er een beetje te laat mee. Dus we gaan het later een keertje doen.

Nou Maria Thomas, de vrouw die de stages verzorgd voor Hi hotels was laatst ook op bezoek geweest. Die heeft even gevraagd hoe alles ging. En toen had ze dus gevraagd of er nog dingen waren die ik kwijt wilde. Toen heb ik dus gezegd over hoe het in het begin is gegaan. Prut natuurlijk. Ben niet rondgeleid door het hotel en dat ik in het restaurant moest staan. Maria zei dat dit een fout is geweest. Normaal gesproken kunnen ze mij niet alleen op de receptie zetten en dat hadden ze op de een of andere manier gedacht. Maar goed ik sta hier gelukkig weer. En voor de volgende mensen die hier stage komen lopen zal het hopenlijk nu beter geregeld worden. En alles gaat goed nu gelukkig. Zit alweer bijna op de helft.

Nou dat was het wel weer even.
Zal het leuk vinden als iedereen even wat van zich laat horen!

Tot de volgende keer!

xxxxxx

  • 09 Juli 2009 - 07:34

    Monica Knol:

    Dag Sanne,

    Ik geniet elke keer van je leuke verhalen. Ik ben blij dat je, na een verkeerde start, het zo naar je zin hebt.

    Geniet van de komende periode.

    groet Monica Knol

  • 09 Juli 2009 - 08:38

    Kirsten:

    Gelukkig dat het nu allemaal weer goed gaat.
    maar dat wist ik eigenlijk al. (A).
    haha,
    toch wou ik eventjes reageren. :)
    veel plezier nog!
    Dikke kus. van je liefste zusje (A) (L).

  • 09 Juli 2009 - 16:20

    Judith:

    Hay meid!

    wat een leuk verhaal en leuke foto's! :D
    Veel plezier nog!

    xxx

  • 11 Juli 2009 - 19:48

    Opa:

    Sanne
    ik ben wel ontzettend jaloers op jou. Je maakt een schitterende reis, leuk werk, en heel heel mooi weer. Dat is wel wat anders dan hier.
    Gisteren heb ik dagje vrij genomen om met Oma, en Tante Hilly enOom Dethmer de laatste dat van de fiets4daagse mee te fietsen. Bij het op staan regende dat het goot. Ik heb nog op buienradar gekeken en de voorspelling was dat het de hele dag zou blijven regenen. We hebben toen maar besloten niet meer te fietsen, maar naar het museum van Veenhuizen te gaan. Dan blijf in elk geval lekker droog. Dat was een leuke rondleiding en we zijn ook nog met de boevenbus door het dorp Veenhuizen gereden.
    Vandaag is het beter weer en de verwachting is dat het de komende dagen beter wordt. Maar vast niet zo warm als bij jou.
    Geniet nog maar lekker
    Groetjes Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala'n Bosch

Menorca!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2009

THUIS!

28 September 2009

OVERMORGEN!

23 September 2009

Aftellen begint nu ECHT!

15 September 2009

Nog maar 2 week!

09 September 2009

3 week!
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 64097

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: