Mes dos! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Mes dos! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Mes dos!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Juni 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

Ja 2 maanden zit ik hier alweer! Vandaag over precies 3 maanden vlieg ik terug! Tijd gaat echt super snel hier. Ook zie ik dat ik al een tijd niet meer heb geschreven op waarbenjij.nu 1 x met fotos en de andere vorige maand alweer.

Inmiddels hebben Michelle, Nicole en Laura ons verlaten. Ook weer veel voor terug gekomen maar daar ga ik niet veel mee om. De laatste tijd gaan Monique en ik veel om met de 2 Finse meisjes uit ons hotel. Maryo en Terhi En de Italianen uit ons hotel. 2 daarvan in ieder geval. Luca en Pier. Heel gezellig allemaal.

Ook zijn de ouders van Monique geweest en haar vriend.

Voor de rest mijn vrije dagen op het strand gevierd. Binnekort gaan Monique en ik een excursie op een paard doen en met een boottrip mee!
Vorige week hebben we hier San Juan gehad! Was ook een super feest!

Voor de rest gaat mijn stage ook goed. Ik zit dus alweer een tijd op de receptie. Gaat allemaal aardig goed. Kan goed meekomen, leuke collega's. Spaans en Italiaans is alleen nog een beetje een probleem. Maar gelukkig kan ik me aardig redden in deze talen. Wel zijn mijn collega's soms heeeeel snel gestresst. En dan dacht ik dat ik soms snel gestresst was, nou dat valt hier allemaal vet mee. Het gaat sowiezo heel goed hier met mij! Ben al erg veranderd. En ik leer ook super veel hier.

Ons hotel bestaat uit 188 kamers. En we hebben over de weg ook nog appartementencomplex Marina. Dit hoort ook bij Hihotels. Hier zit ik soms ook even op de receptie, alleen. Dus dat geeft een klein beetje afwisseling.

Voor de rest weet ik eigenlijk niet veel meer te vertellen.

Oja wel! MAMSILIEF! GEFELICITEERD!! (L)

Als jullie nog wat meer willen weten moeten jullie mij maar vragen haha.


Tot de volgende verhaal maar weer!

xxxx (L)!

  • 30 Juni 2009 - 13:26

    Femke:

    2 maanden gaan echt zooo snel voorbij, kan mij nog zo herinneren dat je bijna wegging;)
    Ik was net terug, en jij allemaal vragen hoe en wat:P haha
    En nu? Nu zit je er alweer 2 maanden en volgens mij gaat het vet goed:)

    Geniet er nog ff van!! Want de overige 3 maanden gaan (helaas) ook snel..

    En Finnen zijn best gezellig he;) hahah

    Liefs

  • 30 Juni 2009 - 14:24

    Sandra Vd L:

    hee meisie,
    leuk dat weer wat geschreven hebt, veel plezier daar nog
    x je voetbalteamgenootje sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala'n Bosch

Menorca!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2009

THUIS!

28 September 2009

OVERMORGEN!

23 September 2009

Aftellen begint nu ECHT!

15 September 2009

Nog maar 2 week!

09 September 2009

3 week!
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 64103

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: