Foto´s!! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Foto´s!! - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Foto´s!!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 Juni 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

Even een verhaaltje tussendoor MET meer foto´s! Zijn ze nog lange niet allemaal, maar ik moet sommige nog krijgen en ik kan de foto´s maar 1 voor 1 uploaden.
Nou goed. Het gaat hier echt nog super! Ben weer terug op receptie! Sta nu telkens met iemand anders. Met spaans gaat het steeds beter. Helemaal nu, ik sta s ochtends samen met een meisje die niet goed engels kan, dus ze legt veel in het spaans uit. En dat kan ik aardig goed begrijpen!

Het is ook super weer hier. Lekker warm en ik ben al aardig bruin. Op dit moment zijn de ouders van Monique er en van Nicole.
Helaas gaat Nicole ons verlaten. Ze is hier erg ziek. Dus moet ze naar huis.

Afgelopen dagen vrij gehad. Heerlijk! Ben met Laura, Becky en Kelly gaan duiken. We hadden een training in het zwembad. En we gaan volgende week de zee in duiken! :D Echt lijkt me super vet. Voor de rest nog niet veel meer gezien dan het strand haha. Kan hier ook bijna niet, omdat je echt een auto of scooter nodig hebt. Nou auto kunnen we niet huren. Scooter moeten we nog kijken of we dat kunnen regelen.

Ik hou dit verhaaltje even kort. De volgende keer vertel ik meer en vertel ik hoe het duiken en de rest allemaal was!!

Hasta luego (L)!

• 12 Juni 2009 - 09:10

Daniel Nicolai:

Hola Sanne,

Que bueno que estes en España. Leo que te gustes estar allí. Me gustan tus fotos! Espero que el resto de tu tiempo allí va a ser muy bueno! :d

Saludos, Daniel

• 09 Juli 2009 - 06:33