Mes uno - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Mes uno - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Mes uno

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 Mei 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

Jaaaaa, ik zit hier alweer een maand. Tijd vliegt voorbij. We hebben er alweer 1 5de opzitten.

En Sanne hoeft waarschijnlijk niet meer in het restaurant te staan! Spaans is nog niet super, maar ik kan in ieder geval al een beetje een gesprekje voeren. Maar ze zijn nog aan het overleggen hoe het moet. Want ik kan in principe alles, behalve communiceren met Spaanse mensen. Dus waarschijnlijk kom ik samen met iemand op de receptie. Maar hier hoor ik nog meer over!
En ik moet zeggen dat ik het ook wel weer een klein beetje jammer vind dat ik niet meer in het restaurant hoef te werken. Ik had het best wel naar mijn zin. Kon het goed vinden met de meesten. Waar ik dan ook veel lol mee had. Het voordeel hier alleen weer aan is dat ik niet meer s avonds werk! En dat is wel relaxt.

Ook ben ik super blij met mijn kamergenoot Monique! Elke keer over alles en iedereen zeuren haha. Nee valt wel mee, we vertellen elkaar gewoon alles wat we vinden en denken. En we kunnen heerlijk roddellen over iedereen hier, waar ze nog bij staan ook. Want hier is niemand Nederlands! Alleen Engels en Italiaans. Ja 1 vrouw is Nederlands, zij werkt in de bar.

De meeste gasten zijn heel leuk. Natuurlijk zijn er altijd mensen die je minder mag, maar dat is overal. Sommigen kunnen ook al zo ´vrolijk´ tegen je doen. Maar het kan mij allemaal niets schelen, ik blijf lachen. Kan er ook wel om lachen.
Ook heb ik gasten gehad die noemde mij de hele tijd Hee Emsterdem!. Hij wist dat ik uit Nederland kwam, dus ben ik Emsterdem. Ik hoef hier Nederland nog maar te noemen of het is Amsterdam of wiet. Ook vragen ze allemaal woon je dan in de buurt van Amsterdam. :P Neeeee veel meer in het hoge noorden haha.
Ook dachten sommigen dat ik uit Engeland kom. Hmmmmm Nee haha.
En in het restaurant heb ik allerlei namen. Saaaanne, Sanneee, Senna, Anne. :p

Wat ik heel erg aan het doen ben is deze stage vergelijken met France. Moet ik absoluut niet doen. Want dit is zoo anders. In France waren we verwend! Verdienden we veel geld en alles ging daar super makkelijk en dat was een camping.

Maargoed, voor de rest gaat het echt super hier. Ik ben echt heel erg positief en alles. Je herkent mijn niet weer, haha. Ik heb nou ook best al wel veel geleerd, vooral omdat ik in het begin veel op mezelf gesteld was, alles zelf achteraan, enz. Ook ben ik al aardig bruin en m´n haar wordt steeds blonder.

Het is ook echt super weer hier. Heel af en toe een momentje minder, maar het heeft echt al een tijd niet geregend.

Afgelopen vrije dagen met Nicole doorgebracht. Van alles gedaan en naar het strand. Het is hier niet echt super strand. Nja strand is het ook niet echt te noemen, het is een baai. maar dit keer dreven er zelfs beestjes in, echt super veel, leken op kwallen en mosselen. :P

Ook gaan we soms lekker uit eten met z´n allen. Het eten in het hotel kokmt me soms echt de strot uit. Veel vettig eten. Maar gelukkig hebben we een nieuwe Italiaanse kok, dus kunnen we ook pastas krijgen.

Over 2 week komen de eerste ouders alweer ! De ouders van Nicole komen en de ouders van Monique ook nog.

Nou na al dit goede nieuws nu iets minders. Mijn laptop is misschien kaduuk. Heeeeel fijn, net uitgerekend nu. Geen muziek meer :( en alles kwijt en ik kan hem dus ook niet meer gebruiken voor internet en fotos. Maar de ouders van Nicole gaan er nog naar kijken en hier is een Engelse die er wel verstand van heeft, die er nog naar gaat kijken.

Nou volgende keer ga ik nog wat vertellen over het hotel. En komen binnekort de fotos erop! Nu echt haha. Maar ik moet dat met een laptop doen, dus moet nog even kijken!

Tot het volgende verhaal!

xxxxxx

  • 29 Mei 2009 - 18:44

    Kimberley:

    Hey nichie

    wat fijn om te lezen dat alles nog steeds goed met je gaat.
    nog 4 maanden te gaan en dan zie ik je weer eindelijk.

    Heel veel kusjes Kimberley

  • 29 Mei 2009 - 18:50

    Marekusss:

    hey skatte!!

    heb net even stiekem je verhaaltje gelezen ben namelijkk op het werk hh hier ook alles goed!!

    xxx miepie

  • 29 Mei 2009 - 19:33

    Oma En Opa Molema :

    Hallo Sanne ,

    Daar ben ik weer de vorige keer had ik een heel verhaal geschreven en toen heb ik het weggeklikt stom he,het was al laat s,avonds en ik dacht ik ga naar bed .We zijn een weekje naar Vlieland geweest en hadden erg mooi weer vell zon en veel wind maar we hebben wel genoten veel gefietst en gewandeld en lekker gegeten. En zondag nog een barbecue in de tuinhier thuis je ouderes zijn ook nog geweest.
    Nou ik ben blij dat je het naar de zin hebt .Je wordt nog bedankt voor je kaartje vind ik leuk nou kan ik een beetje zien hoe je uitzicht daar is.
    Ja in het restaurant werken is altijd wel gezellig de meeste vakantie gangers maken er wel wat van . maar je moet maar goed oefenen met het Spaans het lijkt me wel een moeilijke taal . Tante Hilly en oom dethmer hebben hier vannacht geslapen en die zijn met de bus naar Spanje.Tante Hilly heeft ook op Spaanse les gezeten.
    We hebben ook een nieuwe auto gekocht eentje met z,on aoutoband achter op wel stoer hoor!!!
    We hebben nu pinksteren hebben ze daar ook christelijke feestdagen?? Nou ik hoor het nog wel van je .Ikhoop dat de laptop weer oke wordt want dat moet je nu niet hebben .
    Veel liefs van ons Oma en Opa uit B-Smilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala'n Bosch

Menorca!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2009

THUIS!

28 September 2009

OVERMORGEN!

23 September 2009

Aftellen begint nu ECHT!

15 September 2009

Nog maar 2 week!

09 September 2009

3 week!
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 64099

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: