Even weer een verhaaltje - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Even weer een verhaaltje - Reisverslag uit Cala'n Bosch, Spanje van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Even weer een verhaaltje

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 Mei 2009 | Spanje, Cala'n Bosch

Ja hier weer even een verhaaltje over de afgelopen tijd na mijn vorige berichtje. Er is in die tijd alweer veel gebeurd. Heb na Åsa nog 2 Nederlandse meisjes ontmoet. 1 komt notabene uit SMILDE! Hoe toevallig. Heeft ook Toerisme gestudeerd, zit 1 jaar hoger dan mij!
Ook Nicole ontmoet. Via waarbenjij.nu. Zij komt woensdag hier en zit in het hotel tegenover mij! =D

En Sanne heeft het alweer voor elkaar om te verbranden! Afgelopen vrijdag en zaterdag was ik vrij. Vrijdag had ik lekker de hele dag voor mezelf. Dus ’s ochtends even wat dingen geregeld. Alles lekker uitgewassen en de schoonmaakster had het hier schoongemaakt. En ’s ochtends dus naar het strand gegaan. Ik had me heel keurig ingesmeerd. Maar ja probeer het maar eens bij jezelf om je bovenrug in te smeren. Wel wat gedaan en dat zie je nu inderdaad precies wat ik wel ingesmeerd had! Hahaha. Bovenrug is rood met dikke witte striemen, whaha. Maar lang leve de aftersun! En gelukkig trekt het bij mij wel snel weg.

En ooh wat hou ik van dit eiland zeg! Het heeft alles. En is echt super prachtig! Ik wil echt overal wel foto’s van maken. Kan er geen genoeg van krijgen, haha. Het noorden ziet er meer uit als bij onze hoge noorden. De fjorden. En het zuiden lijkt wel de Caribbean.

Ben afgelopen vrijdagavond met Lobke naar Tessa gegaan, Tessa woont in Ciutadella en Lobke hier in de buurt. Lobke en ik zijn erachter gekomen dat we bijna TE veel overeenkomsten hebben, hihi. Zij komt ook uit Smilde. Heeft ook Toerisme gedaan, 1 jaar hoger, kent dus ook allen mensen die ik hiervan ken EN zij heeft ook Istage gedaan. OP JAWEL CALA NOGO! Haha. En we zitten beide hier op Menorca.

Maargoed we zijn dus naar Cala’n Blanes gegaan. Hebben hier heeerlijk gegeten. Daarna doorgegaan naar Cala’n Bosch om hier even een drankje te doen. En zijn rond half 1 weer doorgegaan naar Ciutadella. En zijn hier nog uitgegaan.
Zaterdag overdag ben ik met Tessa het eiland over wezen touren! Zij moet dit namelijk doen voor haar werk. Jaloers jaloers. Zij is namelijk hostess hier op Menorca voor Sunweb. Lobke is voor Tui. Dus heb ik ook geen probleem meer met mijn ticket voor de terugweg. Die had ik namelijk nog niet gekregen omdat het te vroeg is. Dus moet ik die hier een paar dagen voor vertrek ophalen. Maar dat is dus bij Lobke! Hartstikke mooi dus. Haha.

Zaterdag zijn Tessa en ik dus wezen rondrijden om hotels op te zoeken door Cala’n Bosch, Cala Sa Caleta, Cala Santandria en Cala’n Blanes. Rond 2 uur waren we klaar. En konden we doen wat we wilden. We zijn dus naar Cala Morell gegaan. Hier hebben we grotwoningen bekeken. We toen nog naar Sant Tomas gereden. Hier hebben we een broodje gegeten. Toen weer in de auto gestapt en dik 350 meter met een zigzagweg omhoog gegaan. De monte torro. Hier hadden we prachtig uitzicht over Menorca!! =D
Ook zijn we nog naar Cala Galdana & Cala Mitjana! Wat een pracht stranden zeg!
Nou ’s avonds nog even lekker gegeten met Lobke bij Chaplins. Was ook gezellig!

En voor de rest heb ik veel gewerkt. Ik ben nu druk bezig met goed Spaans te leren.

Dit was weer even een verhaaltje, haha. :P Alles gaat nog super hier! Heb het erg naar mijn zin.
Foto’s komen hier nog op te staan! En tot het volgende verhaaltje!

Trouwens iedereen bedankt voor de reacties!

xxxxxxxxxx

  • 10 Mei 2009 - 15:39

    Femke:

    Hahaa, leuk dat je Lobke tegenkomt;)

    Die zit idd in mijn toerismejaar, alleen dan in Emmen;)

  • 10 Mei 2009 - 16:12

    Sandra(vdl):

    hee sanne!
    je hebt het wel leuk daar dus !!. njaa leuke verhalen in elk geval.
    veel plezier daar nog.
    xx sandra

  • 10 Mei 2009 - 17:27

    Nicole:

    Hee hee!
    wat een leuke verhalen!! :D
    ik kan niet meer wachten!!! aaaah!! :D
    tot over 3 daagjes..!!
    xxx

  • 10 Mei 2009 - 21:16

    :

    Hihi dat klinkt allemaal heerlijk! En wat leuk dat je ook nog zoveel van het eiland ziet! Hoop dat ik dat ook allemaal nog zie, vastwel!

    Doeeg!
    Xxx Laura

  • 12 Mei 2009 - 13:01

    Nicole V L:

    vanacht naar schiphol!!
    tot morgen :P xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala'n Bosch

Menorca!

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2009

THUIS!

28 September 2009

OVERMORGEN!

23 September 2009

Aftellen begint nu ECHT!

15 September 2009

Nog maar 2 week!

09 September 2009

3 week!
Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 64107

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: