Veilig geland en aangekomen. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Veilig geland en aangekomen. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Veilig geland en aangekomen.

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 November 2010 | Australië, Sydney

Zo! Daar zijn we dan al! Na een super lange vlucht zijn we veilig en wel aangekomen. Maandagochtend 7 uur vloog ik vanaf Dusseldorf naar Londen. In Londen dus Kevin ontmoet en zijn we doorgevlogen naar Singapore. Eerst nog fout gegaan met de plekken. Speciaal bij het reisbureau geboekt stoelen naast elkaar, waren we zelfs bij en hadden we dat dus niet. Beetje jammer, maar gelukkig was de vlucht niet helemaal vol, waardoor het nog gelukt is naast elkaar te komen. Maar wat een lange zit! Gelukkig hadden we eigen films! En natuurlijk heb ik Inception 2 x gekeken haha. Geweldige film. Nou na Singapore weer lang in het vliegtuig naar Sydney! We waren ook wel gaar en het is zo raar met het tijdsverschil. Het was net ochtend en het werd in het vliegtuig alweer donker! We lopen hier in Sydney ook 10 uur eerder rond dat jullie in Nederland! haha. Best wel apart.

Nou eenmaal aangekomen in Sydney gelijk een sim kaart gekocht en met de trein naar het hostel gegaan. Ingecheckt, spullen gedropt en gelijk Sydney ingegaan. Naar de haven gelopen en even Sydney Harbour Bridge bekeken en natuurlijk het Opera House. Het was hier inmiddels ook alweer avond. Dus weer terug gegaan en gaan slapen.

Hostel ziet er goed uit. Lekker goedkoop en we hadden al gelezen dat de schoonmaak niet super goed was. Maar nog geen last van gehad. De bedden slapen heerlijk! Dus vannacht heerlijk geslapen!

Vandaag hele dag Sydney ingegaan. Ja dan denk je aan Australië waar het zomer is, dus wij heel optimistisch naar buiten, regende het een beetje en het was ook een beetje frisjes haha. Zal ook is niet. Maar gelukkig is het niet zo koud als in Nederland haha. Weer Opera House enzo bekeken en Chinatown, wat overigs niet veel voorstelt haha. Wat trouwens ook niet veel voorstelt is de douane hier. Je hoort er zoveel van en op tv ook, dik drama, maar valt allemaal gewoon mee als je alles voor elkaar hebt!

Nou vandaag dus Sydney in geweest. En morgen gaan we met de cityseeing bus. Zien we even wat meer van Sydney. Je komt hier niet veel Nederlanders tegen. Tuurlijk zijn ze er altijd overal wel, maar valt mee qua hoeveelheid.
Wat je hier wel veel tegenkomt zijn Aziaten. Niet normaal zeg. Lijkt wel alsof we nog in Singapore lopen ofzo. Haha. Maar we hadden al van een meneer gehoord dat dat komt omdat we hier in Sydney zitten. In andere plekken is dat minder.

Vrijdag gaan we richting Bathurst. Daar wonen de kennissen van Kevin. Daar dus lekker relaxen en kan ik dus ook even wat beter internetten dan hier.

Dan zal ik het wat uitgebreider erin zetten en foto's erop plaatsen.

Tot het volgende verhaal dan maar!!

xxx

• 17 November 2010 - 09:45

Gerja:

Hoi Sanne, goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! Wat zal het een raar gevoel zijn om terug in de tijd te vliegen. Heb je een hele erge jet lag? Geniet van alle mooie nieuwe indrukken.
    Liefs Gerja

• 17 November 2010 - 09:47

Gerja:

p.s. wat een jaloersmakend lekkere weersvoorspelling!!!
    Groetjes Gerja

• 17 November 2010 - 10:07

Richard:

Hee goed te horen dat alles goed gaat! En wat een geluk dat je favofilm in het vliegtuig draaide.. Kwam je de tijd teminste beetje door haha! Gelukkig kwam je van kut weer in beter weer dus vanaf nu kan het alleen maar weer beter worden. Kijk uit naar de foto's maar die komen vast in der loop der week wel. Genietse kuss

• 17 November 2010 - 11:18

Iris:

Ben blij dat je goed bent aangekomen!
    Mijn ma zat me al weer helemaal lekker te maken, dat de vliegvaartmaatschappij waar jij mee vloog, problemen had ofzo..
    Hoop voor je dat het weer zo blijft, en alleen maar beter kan worden!
    Veel plezier nog in Sydney en op naar de volgende plek. Ben benieuwd na de foto's!

• 17 November 2010 - 11:20

Cees :

Fijn om te horen dat je veilig bent geland! en in de tussen tijd een incepetion expert bent geworden ;P
    veel succes daar!

• 17 November 2010 - 13:07

Annemarie:

fijn dat je veilig bent aangekomen en geniet maar weer van dit avontuur!
    liefs annemarie en je kleine neefje tijn

• 17 November 2010 - 13:11

Oma En Opa :

Nou nou wat een reis en wat een tijd verschil .ja als het regent valt het altijd een beetje tegen ,nou ben benieuwd hoe de reis verder gaat .
    Hier veel liefs van ons en tot horens

• 17 November 2010 - 14:32

Femke:

Hey sanne,

Heel veel plezier!! Ik ga je reisverhalen weer lezen;)
    Geniet ervan!

• 17 November 2010 - 14:50

Kimberley:

Hey meis

Gelukkig ben je veilig aangekomen heel veel plezier nog in Sydney.

Xxxxxxxxxxx je nicht

• 17 November 2010 - 14:53

Lis:

Kijk ik lees je verhaal ;)
    Ookal maakt het mij lichtelijk jaloers hihi ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen!!! Have fun and ik zie er naar uit meer te lezen!!! xxx <3

• 17 November 2010 - 16:07

Judith:

Hey san en kevin!

Mooi dat jullie zijn aangekomen!

have fun!

xxx

• 17 November 2010 - 17:01

Kirsten:

Vet cool !
    Nog heel veel plezier in sydney en bij hp7 ! ;)
    xxxxxx

• 17 November 2010 - 17:54

Miranda:

Hee Sanne!

Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen!
    En nu lekker reizen en genieten.. :)
    Heel veel plezier en tot je volgende verhaal!;)

xx

• 17 November 2010 - 20:04

Mams:

Was heel blij dat je belde dat jullie zonder problemen aangekomen waren! Las trouwens op Kevins site dat jullie nog wel even in het vliegtuig gevraagd waren op jullie terroristen zijn? Uhu, security, hé?! :D
    Veiligheid voor alles!!!
    Dus we hebben ons een beetje voor niks uitgesloofd om alles extra goed voor elkaar te hebben?! :P
    Nou ja, beter te goed, dan dat je eruit gelicht was en alles niet in orde bleek te zijn!
    Nou, heel veel plezier in Sydney en tot horens maar weer!
    DIKKE KUZZZ

• 18 November 2010 - 08:33

Daniëlle:

Leuk om te lezen dat je het leuk hebt! Ik ben benieuwd naar je foto's! Liefs xxx

• 18 November 2010 - 16:22

Klari:

hey meid, fijn dat alles goed is gegaan met de reis !!
    Kevin moet van je moeder een beetje op jouw passen, wil jij voor mij ook een beetje op Kevin passen??
    Nog veel plezier gr

• 20 November 2010 - 13:32

Alex:

Hee Sanne,

Wat leuk en goed om te horen dat alles goed is gekomen en dat je in Sydney bent. Zal idd wel even wennen zijn geweest om voet op australische bodem te zetten. Nog last gehad van een jetlag?? :D Echt super tof verhaal trouwens. Nu kan het dus echt beginnen voor jou.
    Geniet ervan he.

xxx Alex

Ps: Inception vind ik ook een heule goede film.

• 21 November 2010 - 11:21

Cirsten:

He Sanne!

Klinkt allemaal goed, ik had je foto's op hyves ook al gezien en ik ben jaloers haha!

heel veel plezier nog!
    xx

• 22 November 2010 - 12:52

Karel:

hejj heel veel plezier in australie!!
    kus uit zweden:)