Op naar een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Op naar een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Bovensmilde, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Op naar een nieuw avontuur!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Oktober 2010 | Nederland, Bovensmilde

Zo mensen, daar ben ik weer met een nieuwe reis in de planning!
Ik heb al verschillende reacties gehoord wanneer ik nou weer plannen had. Nou nu dus weer. En dan ook al over een dik maandje!!
Allemaal beetje op het laatste moment. Maar daar zit een reden achter. Ik wilde wel mee naar Australie met Kevin, maar ik had ook verschillende sollicitaties voor reisleiding lopen. Uiteindelijk zelfs uitgenodigd voor een selectiedag, maar ze vonden mij toch nog iets te jong en omdat ik alleen zou zitten op een gebied, wilden ze toch liever meiden met meer ervaring en die ouder waren. Wel had ik een goede indruk achter gelaten en kon ik het volgend jaar weer proberen. Maar daar heb ik natuurlijk dit jaar niets meer aan.
En ik had Kevin beloofd als het zou lukken dat ik wel mee met hem wil naar Australie! Dus dat lukt nu allemaal nog. DUS WE GAAN NAAR AUSTRALIE! 15 november vliegen we al! Vanaf Londen tot aan Sydney zitten we op dezelfde vlucht! Dus dat ik super relaxt en handig! Ticket is vandaag geboekt, morgen visum nog aanvragen. En dan nog wat dingen aanschaffen. Voor de rest ga ik deze maand nog lekker veel werken.

Kevin en ik hebben al een beetje een route uitgestippeld wat we willen doen. Maar we gaan gewoon zien wat er van komt en wat er op ons pad komt. Hij heeft daar kennissen wonen, dus daar gaan we eerst heen en daarna kan het backpacken beginnen. Ook gaan we daar nog werken. Dus 1 groot avontuur, waar we allebei super veel zin in hebben!!

  • 09 Oktober 2010 - 08:42

    Tessa:

    Sanne! Echt supervet! haha.. als je eenmaal aan het reizen bent, begint het altijd te kriebelen he.. en het begon allemaal bij het mooie eilandje Menorca..
    Superveel plezier daar, lekker genieten ervan! en ik ga je mooie verhalen lezen:)
    Kus Tessa

  • 09 Oktober 2010 - 08:59

    Femke:

    Wat leuk! En tjah als het kan, waarom dan ook niet;)

    Natuurlijk ga ik ook weer alles lezen en ontzettend jaloers zijn dat jij lekker in Australië zit en ik gewoon op school;)

    Liefs

  • 09 Oktober 2010 - 11:50

    Miranda:

    Hee Sanne!

    Waauw super. Dus je gaat gewoon vrolijk verder met reizen.
    Ik wens je alvast heel veel plezier & ik zal je verhalen weer lezen!;)

    Liefs Miranda

  • 09 Oktober 2010 - 14:10

    Karel:

    :O geen bezoekje aan zweden dus..jammer hoor:P
    maar leuk man dat je naar australie gaat!!
    xxxx

  • 09 Oktober 2010 - 18:04

    Mams:

    Wat een uitdagingen ga jij toch weer aan, SUPER!
    Het is nog even allemaal een heel geregel, het ticket is gelukkig binnen{was wel een lange zit, hé, zo samen bij het reisbureau} maar al het wachten was het uiteindelijk waard, het scheeldde weer €90 HAHA
    Ook zal het deze maand nog even hectisch worden, met het vele werken {om nog even zoveel mogelijk te kunnen sparen} en alle verdere voorbereidingen, maar met jouw instelling gaat dat helemaal lukken!
    Ik probeer je natuurlijk ook op alle fronten bij te staan, maar dat weet je wel!
    Ik vind het helemaal geweldig dat jij dit allemaal gaat doen, ontzettend dapper van je, al zal ik je wel weer ENORM gaan missen, day weet ik nu al, maar dat komt ook wel weer goed!
    Nou, Lieverd, ik zie je gelukkig deze maand nog voldoende, zodat we nog genoeg ECHT kunnen kletsen en ga straks als je weg bent je weer continue volgen via WAARBENJIJ XXXXXX

  • 09 Oktober 2010 - 19:45

    Nathalie V:

    Hé meid!

    Wat leuk om te lezen dat je alweer een verre en lange reis tegenmoet gaat. Stoer hoor!! Succes met de laatste voorbereidings dingetjes en ontzettend veel plezier tijdens je reis.

    Kus, Nathalie

  • 09 Oktober 2010 - 22:09

    Oma En Opa :

    nou nou Sanne ben ik net gewend dat ik je met de feestdagen zie ga je alweer.Nou groot gelijk meid het kan nu nog Voor je een oud omaatje wordt ga lekker en pas goed op We zien je nog wel hoop ik voor dat je weg gaat. Liefs Oma en Opa

  • 10 Oktober 2010 - 09:00

    Selina:

    wauw Sanne! Wat heerlijk om te lezen hoe jij dit avontuur aan gaat!
    Geniet;)

    Liefs

  • 12 Oktober 2010 - 13:58

    Els:

    SUPER SANNE.

    spannend weer. Kijk weer uit naar je reis verhalen.

    Je ziet ons nog wel in smilde voor die tijd.

    Dikke kusssssssssssssssssss

  • 15 Oktober 2010 - 09:36

    Iris:

    Hey sann!

    ik ga mijn fristimate wel missen hoor!
    Maar gelukkig ben je te volgen op waar ben jij.
    Ik ga al je toffe verhalen lezen. Want stiekum wil ik zelf ook heel graag naar Australie!
    Geniet van 4 maand (!) Australie.

    Liefs

  • 01 November 2010 - 10:28

    Monica Knol:

    Dag Sanne(en Kevin),

    Ik wil jullie alvast een supermooie reis toewensen. Geniet van al het moois dat de Wereld te bieden heeft. Ik zal jullie verhalen weer met veel plezier lezen.

    groet Monica Knol

  • 04 November 2010 - 12:24

    Jannie Kleene:

    dag Sanne en Kevin,

    Wist al dat Kevin richting Aus. ging,zonder Marieke begreep ik, maar met Sanne.
    Wens jullie beiden een fantastische reis toe.
    Veel plezier en tot latere berichten.
    vriendelijke groeten, jannie kleene

  • 11 November 2010 - 17:35

    Inge Kleine:

    Hey Sanne!

    Ik wil je heel veel plezier in Australie toewensen!

    Ik wou je eigenlijk persoonlijk veel plezier toewensen, maar de tijd gaat zo snel en nu hoef je al niet meer te werken... Ik hoop dat je na Australie weer bij ons terug komt!

    Geniet ervan!

    Dikke kus Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bovensmilde

Sanne

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 64082

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 21 Juni 2012

USA TOUR

15 November 2010 - 14 April 2011

Australië!

18 Oktober 2009 - 02 Maart 2010

Curacao!

29 April 2009 - 30 September 2009

Menorca!

Landen bezocht: