Nick & Simon en Jan Smit - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Nick & Simon en Jan Smit - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Nick & Simon en Jan Smit

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

31 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Ja ja mensen. Wij hadden vandaag Nick & Simon + familie, Jan Smit + familie en Frank de Boer aan boord! Ze hadden een prive trip. Nou is dat cool of is dat cool! De trip duurde niet zo heel lang.

Voor de rest hebben we ook allemaal trips en andere werkzaamheden. Marketing en reserveringen etc. En in de vrije tijd lekker feesten en op het strand liggen haha. Er is voor de rest ook niet echt super veel gebeurd. Hopelijk brengt 2010 ons nog wat spannende dingen! We hebben nog wel van alles in ons hoofd om te gaan doen. Dus wie weet.

Morgen hebben we dus oudjaarsdag! Overdag hebben we onze gewone donderdag trip! En daarna moeten we alles klaar maken voor de avond! Want s avonds hebben we een dik feestje op de boot! We gaan rond 11 uur uit de haven en vanaf zee gaan we het vuurwerk bekijken! Wel hard werken maar wel super gaaf uitzicht over het eiland met het vuurwerk. En het vuurwerk is hier niet zoals in Nederland. Er mag hier veel meer en er wordt ook veel en veeeel meer afgestoken als in Nederland!

Ook voeg ik bij dit verhaaltje nog even de beloofde fotos van Koen haha. EINDELIJK!! En nog wat andere fotos!

• 30 December 2009 - 23:59

Karel:

ben je een ook beetje een BNer:P

• 31 December 2009 - 09:00

Gerja:

Jaloers!!! Heb je gewoon samen met mijn grote helden op het schip gezeten. Mocht je met ze praten en foto's nemen of hadden ze strenge regels. Ga je ook naar hun optreden of ben je niet zo'n grote fan als ik?!Alvast een heel gelukkig nieuwjaar gewenst! Liefs Gerja

• 31 December 2009 - 14:56

Mams:

VET COOL!!!
    Ik hoop dat je een heel fijn uiteinde hebt op
    "de Insulinde"
    Fantadtisch zeg om het vuurwerk straks van alle kanten te zien!!!
    Heel veel Plezier
    Dikke Kuzzzzzzzzzzzzzzzzz

• 31 December 2009 - 15:32

Kimberley:

Hey

alvast gelukkig nieuwjaar en geniet van het vuurwerk

dikke kus Kimberley

• 01 Januari 2010 - 07:54

Mams:

Een Hééééééééééél Gelukkig , Gezond en Spetterend 2010!!!!

Gelukkig kan ik nu zeggen dat ik je dit jaar weer zie!:D
    Ik vond het Fantastisch dat je precies op tijd voor het aftellen belde!
    Was je er toch een beetje bij!
    DIKKE KUZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    Ik Hou van Jou