Veilig geland - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Fort Smith, Verenigde Staten van Sanne Tigelaar - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 Mei 2012 | Verenigde Staten, Fort Smith

Daar zijn we dan. Veilig geland en al. Gisteravond half 9 lokale tijd kwamen we aan op het vliegveld in Fort Smith. Daarvoor moesten we nog uit het vliegtuig in Memphis, door de douane en voor nog een uurtje in een klein vliegtuigje naar Fort Smith.
Daar aangekomen stond Kirsten, Phylis en nog wat vrienden van haar daar!
Super om haar weer te zien!
Nou toen zijn we nog met zn allen uit eten geweest. En is Kirsten gaan rijden haha. Zo apart mn 17 jarig zusje die ons door Amerika heenrijd haha.
Gisteravond zijn we daarna ook op tijd gaan slapen na even wat bijgekletst te hebben.

Vanochtend zijn we naar Hackett High School gegaan, waar ze dus afgelopen jaar op school heeft gezeten. Hier alle leraren gezien en haar vriendinnen. Zo zijn zo enthousiast over haar en dat wij er zijn! Zo leuk! Vanavond gaan we nog uit eten met een vriendin van Kirsten en het komende weekend staat er nog van alles op de planning.

Als we weer wat meer beleven zal ik weer een verhaal erop zetten wanneer het mogelijk is!

xxxx

• 17 Mei 2012 - 19:44

Florence Nicholas:

Hallo Sanne en de rest van de familie. Ik ben de moeder van Colette Nicholas, die in Augustus voor een jaartje bij jullie komen wonen. Ik zal de reisverslagen voor Colette vertalen zodat ze jullie al een beetje kan leren kennen (ze is wel al haar Nederlands aan het oefenen). Heel veel plezier op jullie rondreis!

• 18 Mei 2012 - 08:37

Iris:

Ik ben echt jaloers op je! Amerika lijkt me zoo mooi! Geniet er maar van want voor je het weet ben je alweer terug.
    Liefs Iris

• 18 Mei 2012 - 08:39

Gerja:

Ontzettend goed om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn. Annemarie en ik zijn gisteravond ook weer geland op Schiphol. Gek idee hoor dat jullie nu zo ver weg zijn! Heel veel plezier en geniet van de tijd samen...

• 20 Mei 2012 - 13:03

Mams:

Ja, geweldig he, eindelijk in America!
    Onze lang naar uitgekeken vakantie!

Ik vond de 1ste dagen al geweldig en zo fijn dat alles hier zo goed is gegaan!
    Wat hebben we veel moeten vertellen over Holland, he?! Haha:P
    Iedereen vond het zo geweldig om al de verschillen te horen!
    En nu gaan we dan op naar California, heb er ontzettend veel zin in!
    Heerlijk met ons gezinnetje!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 22 Mei 2012 - 08:32

Kimberley:

Heeel veel plezier daar he en ben benieuwd naar alle verhalen.

xxxxxxx